Menu

14 marca 2013

Apis Bogactwo Miodu, regenerujący krem z mleczkiem pszczelim i witaminami A + E


O producencie

Apis Cosmetics Sp. Z.o.o jako producent kosmetyków profesjonalnych jest w czołówce producentów wytwarzających kosmetyki naturalne. Nasze kosmetyki z Morza Martwego cieszą się ogromnym zaufaniem i  skutecznością. Kosmetyki naturalne to efekt wieloletniej tradycji i najskuteczniejszych receptur pielęgnujących urodę. Apis Cosmetics posiada szeroką ofertę skierowaną zarówno dla klasycznego odbiorcy indywidualnego jak i kosmetyczek, salonów urody, salonów masaży. Skuteczność naszych kosmetyków profesjonalnych jest szeroko znana na rynku kosmetyków naturalnych, a w szczególności Kosmetyków z Morza Martwego.  Szczególne działanie jakim mogą poszczycić się nasze kosmetyki naturalne, to efekt wieloletniej pracy nad doskonałością receptur i badań nad potrzebami klientów.




Opis producenta

Połączenie bioaktywnego mleczka pszczelego z wit. A,E,F zapewnia wygładzenie, uelastycznienie i odżywienie. Delikatnie natłuszcza i skutecznie opóźnia proces powstawania zmarszczek. Dla cery suchej i normalnej z tendencją do powstawania zmarszczek.



Opakowanie

Krem kupujemy w białym, trwałym pudełku o pojemności 110g z zakrętką. Wszystko proste i trwałe.


Konsystencja i zapach

Krem jest biały ma dosyć gęstą konsystencję i pachnie lekko wg mnie propolisem.




Zastosowanie

Według producenta krem przeznaczony jest do cery suchej i normalnej. Osobiści poleciłabym go do skóry z AZS, albo bardzo wysuszonej. Jest bardzo treściwy i zawiera glicerynę więc uwaga, niektórych może zapychać! Osobiści troszkę go podrasowałam o czym w następnych postach J


Skład

aqua, olive oil, glycerin, sunflower oil, carbomer, cetearyl alcohol & ceteareth 20, royal jelly powder, tocopherol, hydrogenated retinol, triethanoloamine, tocopheryl acetate, linoleic acid, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, parfum, beta carotene.


Dostępność i cena

Swój krem kupiłam na doz.pl za 12,90zł.


Podsumowanie

Myślę, że krem jest naprawdę niezły, a po podrasowaniu nawet bardzo fajny. Jest dla mnie za duży. Moja skóra przyzwyczaja się szybko do specyfików więc na pewno użyję go też do ciała, aby móc sobie kupić coś nowego J. Cena w stosunku do wydajności jest bardzo pozytywna, skład mi się podoba. Dobrze nawilża, pozostawia lekki film, dlatego używam go tylko na wieczór lub w dni wolne. Nie zauważyłam wypełnienia zmarszczek. Gdyż nie bardzo je mam J.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...