Menu

12 marca 2013

Savonnerie de Provence liquid soap with argan oil (Żel pod prysznic)


Opis producenta

Wyprodukowany we Francji przez Mistrza Mydlarstwa używając tradycyjnej techniki produkcji przy użyciu kociołka. Zawiera 100% naturalnych olejków, rekomendowany przede wszystkim dla skóry delikatnej.
Kolor i gęstość może się zmieniać ze względu na temperaturę otoczenia. Krystalizacja jest odwracalna i nie zmienia właściwości produktu.






Opakowanie
Żel jest w litrowej butelce z pompką. Butelka jest miękka jak na taki duży żel, a pompka działa bez zarzutu.



Konsystencja i zapach

Żel jest średnio gęsty i ma kolor miodowo złoty. Zapach jest delikatny, bardzo ulotny, pachnie olejkami.


Skład

Niestety, ale musicie mi wybaczyć dzisiaj skład tylko ze zdjęcia L



Dostępność i cena

Żel jest baaardzo słabo dostępny. Widziałam go tylko raz w TkMax i kupiłam. Nigdy wcześniej ani później go nie widziała, nie umiem
też go znaleźć w Internecie. Cena około 9euro za litr!



Podsumowanie

Żel ten kupiłam, aby poradzić sobie z ciągłym przesuszeniem mojej 
skóry po żelach z SLS. Moja atopowa skóra nie lubi większości dostępnych na rynku żeli. Żel jest średnio wydajny, ale przy takiej ilości i cenie nie widzę problemu. Średnio się pieni, ale jak wiadomo nie musi się pienić, aby mył. Już się nauczyłam, że nie muszę go dawać dużo na gąbkę aby się umyć. Podoba mi się jego delikatny zapach.
Czy kupię ponownie? Raczej nie. Jest wieelki i po prostu mi się
znudził i czekam kiedy się skończy! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...