Menu

15 lutego 2014

Revlon Colorburst Lip Butter, czyli masełka do ust re-review

Cześć Robaczki,

Pisząc posta o kredkach do ust stwierdziłam, że trzeba by zrobić update z masełek do usta Revlona. Ja możecie zobaczyć na tych postach Klik Klik oraz Klik Klik posiadałam ich aż/tylko 5 sztuk, w tym: 047 Pink Lemonade, 001 Pink Truffle, 020 Brown Sugar, 096  Maracoon oraz 040 Red Velvet.




Jak ta sprawa wygląda dzisiaj? Otóż zostały mi tylko 3 a 2 poszły w inne ręce. Które i dlaczego?
040 Red Velvet – bardzo intensywna, ciemna, krwawa, czerwień – piękny kolor, używałam 2 razy na Halloween, ale na co dzień się nie nadaje… nawet na wieczór dla mnie za bardzo wow!
047 Pink Lemonade – otóż zawsze chciałam mieć delikatnie różową szminkę, ale ta nie sprawdziłą się u mnie w ogóle, podkreślała suche skórki .


od lewej Revlon 096, 001, 020

Oto co zostało i co mi się sprawdziło. Same naturalne kolory, wpadające w brąz lub malinę.

Zapraszam również na nowy (stary bo mi usb padło i nie mogę nowego przegrać) filmik na kanale YouTube Klik Klik

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...