Menu

20 sierpnia 2014

Wegetarianizm i weganizm - alergia na ludzi

Zanim zaczniesz komentować, że jestem bezduszna lub obrażam wegan i wegeratian przeczytaj jeszcze raz… ze zrozumieniem…


Mam ogromną alergie na wegan i wegetarian… nie na idee które głoszę na ludzi. Nie zrozumcie mnie źle… nie urodziłam się wczoraj i zdaje sobie sprawę jak wygląda rzeźnia i co w niej się dzieje…
Kochani moi, mam alergię na was! Na wegetarian, na wegan… szczególnie tych ,,młodych’’ co niedawno zaczęli żyć tą ideą. Dlaczego? Bo się wpieprzacie w mój talerz, zalewacie  postami na FB manifestując swoją odrazę/wyższość nad innymi… bo wy nie jecie zwierząt przez co tylko wy tak naprawdę kochacie zwierzęta.

Mam do was alergie, do waszej postawy – tego wstręty do nie-wegan/wegetarian. Wasze wrzeszczenie i tupanie nóżką, zasypywanie postami i zdjęciami na FB nic nie da, a agresja spowoduje tylko: ktoś usunie was z kontaktów; nie będzie chciał iść ,,na piwo’’; lub was po prostu opierdoli!
Kochani nawiedzeni wegani/wegetariani bez agresji proszę, niech ,,wasza’’ piękna zasada ,,żyj i daj żyć innym’’ tyczy się nie tylko kury czy krowy, ale i człowieka.



Mam ogromną alergie na wegan i wegetarian… nie na idee które głoszą, ale agresję ludzi.  Nie mówię, że zabijanie zwierząt jest dobre czy złe, że jedzenie ich jest dla nas naturalne lub nie, że ludzie jedzący mięso są bezduszni czy ci niejedzący głupi…

Całuski
K.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...