Menu

25 sierpnia 2014

Tanie, a przydatne akcesoria do biegania

Cześć Robaczki!

Jakiś czas temu pisałam o ubraniach do biegania, o tym w co warto zainwestować i gdzie oszczędzać. Post możecie przeczytać tutaj Klik Klik. Dzisiaj będzie o akcesoriach do biegania, tych co się przydadzą i tych wg mnie bzdurnych. Po pierwsze moje chcę tu zaznaczyć, że omawiać będę tylko tanie akcesoria.


Po pierwsze wato zainwestować 3euro czy 15zł w opaskę na rękę, na telefon, mp3 do kluczy. Nie wiem jak można ot tak biegać bez muzyki! Zakupiłam opaskę, gdyż jest ona duuużo wygodniejsza od trzymania telefonu czy mp3 w kieszeni bluzy czy w spodenkach. To naprawdę tani wydatek, a duża wygoda.



Butelka do biegania to drugi wg mnie najważniejszy gadget do biegania. Moją butelkę kupiłam w Primarku za 1,5-2euro. Oczywiście można kupić firmową w sklepie sportowym, ale po co płacić 2-5 razy więcej za taki sam plastik? Jestem posiadaczką butelki 0.5l i jest wygodna, dobrze się ją trzyma w ręce i nie jest ciężka. Nie lubię biegać bez wody.



Okulary przeciwsłoneczne to wygodna sprawa. Nie ma to jak marszczyć się w trakcie biegania. Oczywiście należy zaopatrzyć się w okulary z filtrami, a nie przyciemniane z targu. Fajnie jest też kupić gumkę na zauszniki, ale mieć pewność, że okulary będą się trzymać.



Czapeczka/Opaska to pewne akcesoria które przez większość roku są zbędne. W lecie nie lubię biegać w czapeczce z daszkiem, gdyż poci się w niej głowa. Na zimę oczywiście polecam czapkę termoaktywną. Sama kupiłam takową, ale nie jestem zadowolona, bo jest za mała! To bardzo ciekawe, gdyż wszystkie kapelusze, które kupiłam były w rozmiarze XS lub XXS, albo dziecięcym. Co do opaski to jeszcze nie kupiłam takowej na zimę, bo planuje czapkę, na lato wolę chustkę/bandetę, tania i szybko się pierze.



Jest również parę akcesori które przewijały się przez sklepy dla biegaczy, które uważam za zbędne, ale z chęcią się do edukuje, że nie mam racji J

 


Opaska kompresyjna na łydki, Saszetki biodrowe, Pas z bidonami, Frotka do biegania, Rękawki osłaniające, Opaska odblaskowa, Koszulka/bezrękawnik odblaskowy, Latarka do biegania

Całuski
K.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...