Menu

6 kwietnia 2013

DIY Cukrowy peeling do ust


Zima to niezbyt dobry czas dla mojej skóry twarzy, włosów oraz ust. O włosach już było teraz będzie o ustach. Wiele miesięcy temu kupiłam sobie cukrowy peeling Lusha Bubblegum Scrub Klik Klik. Był fajny, ale większośc zjadłam niż zużyłam :)

Scrub się skończył, a usta jak się przyzwyczaiły do niego to zatęskniły. Stwierdziłam, że taniej i szybciej będzie zrobić samej peeling, w końcu do lusha mam całe miasto do przebycia, a mnie w taką pogodę się nie chce :)



Co nam będzie potrzebne?
Cukier 
Miód
Olejek
Pudełko, słoiczek



Tak wygląda mój drobny cukier trzcinowy

Miód akacjowy


Tytułem wstępu

Ja użyłam cukru brązowego, trzcinowego. Raczej nie polecam zwykłego, bo będzie za gruby i zbyt ostry. Miód można użyć jaki się chce, ale najlepiej taki płynny i smaczny. Do mojego skrubu dodałam troszkę olejku migdałowego aby wszystko łatwiej było wymieszać, ale nie jest to konieczne, jeśli mód jest płynny.



Jak wykonać?

Łyżeczkę cukru połączyć z łyżeczką miodu oraz paroma kroplami olejki. Całość wymieszać, ja do tego użyłam patyczka po lodach. Wszystko przelać, przełożyć do pudełka, słoiczka.



Użytkowanie

Odrobinę peelingu biorę na palec i delikatnie rozsmarowuje, pocieram o usta. Po takim peelingu używam olejku, pomadki aby moje świeżo speelingowane usta zostały dobrze odżywione. Taki zabieg powtarzam wg potrzeb. Na początku codziennie, teraz parę razy w tygodniu.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...