Menu

18 sierpnia 2014

Pasta z jajkiem i avocado - idealna na śniadaniową kromkę!

Cześć Robaczki!

Jak już wspomniałam w weekendowym mixie Klik Klik czas przedstawić wam moją ulubioną pastę śniadaniową.

Jak zaczynałam swoją przygodę z oswojeniem się z avocado robiłam z niego pastę z sola i pieprzem. Sam smak był okay ale ta wersja będzie o niebo lepsza dla tych którzy do avocado nie mogą się przekonać.


Co na pędzie potrzebne:
  • Pół avocado
  • Jajko na twardo
  • Łyżka jogurtu naturalnego (ja preferuje grecki)
  • Rukola – garść
  • Sól, pieprz


Avocado musi być miękkie. Najlepiej kupując zgnieść je lekko w palcach, jak macie odczucie, że skórka przesuwa się na miąższu to będzie w sam raz.

  • Avocado rozgniatamy na papkę.
  • Dodajemy drobno pokrojone jajko. Ja swoje kroje na krajalnicy do jajek trzy razy.
  • Rukole siekamy drobno.
  • Wszystkie powyższe składniki mieszamy.
  • Dodajemy łyżkę jogurtu, aby całość lepiej się smarowała.
  • Przyprawiamy do smaku.


Całość trzymamy pod przykryciem, najlepiej w pudełku w lodówce. Nie przejmujcie się, że sczernieje, to typowe dla avocado i nie oznacza, że jest popsute. Ja nie trzymam dłużej niż 3 dni.


Z czym jeść taką pastę?

Z tostami, z chlebkiem razowym, chlebkiem ryżowym. Fajnie jest też dodać na górę pierś z kurczaka lub ,,szynkę’’ z kurczaka. Kurczak najlepiej z avocado smakuje (próbowałam z polędwica i szynką- ale ot nie to).

Całuski z smacznego
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...