Menu

25 lutego 2013

Lush, Rehab (Szampon do zmęczonych włosów)


Opis producenta

Szampon dla zmęczonych włosów które potrzebują odpoczynku i relaksu. Olejki z jojoby i oliwek nadają włosom na nowo blasku i elastyczności. Zawiera świeży sok z owoców i zmiękczające olejki. Enzymatyczna papaja oczyszcza, a olejek z migdałów zmiękcza włosy. Papaja zawiera enzym papainę i kwasy alfa-hydroxylowe (AHA),oraz kwas jabłkowy i pirogronowy które oczyszczają włosy z tłuszczu. 
źródło wizaż.pl




Opakowanie

Jak każdy produkty z zakresu szamponów, żeli i odżywek, Rehab przychodzi do nas w trzech pojemnościach 100ml, 250ml, 500ml butelkach. 100ml buteleczka w której kupiłam powyższy szampon jest sztywna, twarda i ciężko jest z niej wydobyć szampon. Zatyczka, czyli pokrywka z dziurką są w sam raz do dozowania, są trwałe. Większe pojemności butelek są wygodniejsze bo miększe.

Konsystencja oraz zapach

Szampon jest średniej gęstości, dobrze się go nakłada na włosowy, nie spływa, nadaje się do metody kubeczkowej. Zapach jest dla mnie przyjemny, ale słyszałam mieszane opinie. Pachnie mi miodem oraz piwem.

Działanie

Szampon dobrze się pienie (SLS) i zmywa oleje. Nie plącze włosów. Używałam go razem z odzywką American Cream. Nie wysusza włosów, nie podrażnia skalpu. Zaczęłam go używać, gdy moje włosy były zniszczone i przesuszone i sprawdzał się bardzo dobrze.

Skład

Sodium Lauryl Sulfate, Carrageenan Extract (Chondrus crispus), Ammonium Lauryl Sulfate, Water (Aqua), Cocamide MEA, Perfume, Freshly Juiced Papaya (Carica papaya), Fresh Pineapple Juice (Ananas sativus), Propylene Glycol, Fine Sea Salt, Fresh Kiwi Juice (Actinidia chinensis), Fresh Mango Juice (Mangifera indica), Organic Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Extra Virgin Olive Oil (Olea europaea), Almond Oil (Prunus dulcis), Lavender Oil (Lavandula angustifolia), Peppermint Oil (Mentha piperita), Rosemary Oil (Rosmarinus officinalis), Juniper Berry Oil (Juniperus communis), Rose Absolute (Rosa damascena), Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben

Dostępność i cena

Można ją kupić w sklepach stacjonarnych oraz online Lush, Ebay oraz Allegro. Cena jest adekwatna do wydajności: 100ml 5,10£ 250ml 10,25£, 500ml 16,50£.

Podsumowanie

Bardzo lubiłam ten szampon jak zaczęło się moje włosomaniactwo. Na dzień dzisiejszy wiem, że jest wiele ciekawszych szamponów bez SLS. Jeszcze kiedyś po niego sięgnę, ale na razie będę próbować innych. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...