Menu

15 lutego 2013

Phytorelax Olio Di Argan Capelli shampoo

Na szampon arganowy phytorelax olio di argan capelli natrafiłam przypadkiem w trakcie zakupów w TkMax. Czekając jak mój towarzysz zapłaci za zakupy, szwędałam się po sklepie. I właśnie w trakcie takich szwędaczek, po nieodkrytych częściach sklepu, natrafiłam na stojaki z kosmetykami, notabene, koło których przechodziłam wieeele razy. Zawsze odrzucało mnie, że jest tam taki bajzel i szłam dalej.



Opakowanie:

Sam szampon phytorelax olio di argan capelli trafia do nas w ciekawej kształtem, ozdobnej buteleczce koloru miodowego brązu. Butelka pomimo nietypowego kształtu jest całkiem wygodna w użytkowaniu oraz trwała. Zamknięcie jest ,,pstryczkiem’’ z dziurką J. Całość jest bardzo praktyczna i wytrzymała, do tego ładnie wygląda. Mogłabym mieć wszystkie szampony z taką zatyczką.


Konsystencja

Konsystencja jest dosyć gęsta, więc spokojnie można zastosować ,,metodę kubeczkową’’ Klik Klik. Szampon dobrze się pieni. Włosy po nim są oczyszczone, ale szampon nie poradzi sobie całkowicie z tłustymi olejami.







Podsumowanie

Szampon nie plącze włosów, po jego zastosowaniu włosy są miękkie i gładkie. Parę razy użyłam do bez odżywki i z tego testu wyszedł obronną ręką. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia szorstkich, skrzypiących, suchych włosów. Nigdy mnie nie podrażnił. Cena w TkMax około 6 euro.

Skład:



Z tej samej firmy można również kupić odżywkę do włosów, ale niestety jeszcze nie testowałam, chociaż mam zamiar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...