Menu

9 marca 2013

Farmona Redical mgiełka wzmacniająca włosy


O producencie

Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona powstało w 1997 roku w Krakowie, szybko zdobywając uznanie Klientów ceniących innowacyjność i wysoką jakość kosmetyków naturalnych. Firma łączy najnowsze zdobycze kosmetologii oraz odżywczą moc naturalnych składników roślinnych. Wysoką skuteczność wyrobów potwierdza szereg badań aplikacyjnych, stała współpraca z wybitnymi dermatologami oraz wiele cennych nagród. Oferta Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona obejmuje ponad 200 kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów; w ostatnich latach Firma poszerzyła rynki zbytu profesjonalne kosmetyki przeznaczone do gabinetów kosmetycznych, oferując komplementarny program zabiegów kosmetycznych dla każdego typu skóry, oparty na autorskich masażach



Opis producenta

Mgiełka z ekstraktem ze świeżego ziela skrzypu polnego wzmacnia włosy i hamuje ich wypadanie. Składniki kondycjonujące odżywiają i chronią przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem, spowodowanym również używaniem suszarki. Wyciąg z zielonej herbaty jest źródłem cennych mikroelementów odpowiedzialnych za odżywianie skóry głowy i mieszków włosowych. D`panthenol (witamina B5) stymuluje pęcznienie keratyny, przez co nadaje włosom pożądaną objętość i połysk. Dzięki regularnemu stosowaniu mgiełki Radical włosy stają się wyraźnie grubsze i mocniejsze, jedwabiście gładkie i lśniące oraz podatne na rozczesywanie i układanie.


Opakowanie

Mgiełka przychodzi do nas w wygodnej, trwałej buteleczce z atomizerem. Całość jest schludna i wytrzymała,. Atomizer działa bez zarzutu.


Konsystencja i zapach

Spray jest konsystencji wody, lekki żółtawo-brązowy, Pachnie świeżo i ziołowo, kocham ten zapach!


Zastosowanie

Wg producenta mgiełkę należy spryskać na suche lub wilgotne włosy z odległości 20-30 cm. Nie suszyć tylko od razu ułożyć fryzurę.
Ja osobiści polecam stosować, jako wcierkę. Należy spryskać mgiełkę na skórę głowy i lekko wmasować. Pozostawić do wyschnięcia lub wysuszyć, ułożyć włosy. Nie spłukiwać. Wydajność zależy od nas i ilości nakładanego produktu.


Skład

Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool.


Dostępność i cena

Produkty Farmony są powszechnie dostępne w większości drogerii np. Rossmann, Natura oraz w aptekach. Ja moja kupiłam parę razy w doz.pl oraz w małym sklepie z polskimi kosmetykami na Blanchu. Z tego co zauważyłam najtaniej jest w Rossmann 7,99zł.


Podsumowanie

To najlepsza wcierka, mgiełka do włosów, jaka miałam! Nigdy nie zmagałam się z nadmiernym wypadaniem włosów, ale zauważyłam, że w trakcie regularnego, (co 2dni) wcierania mgiełki w skórę głowy, na szczotce zamiast 6 włosów były max 3 J.

W Internecie jest wiele recenzji mówiących o przesuszeniu włosów oraz ich nadmiernym wypadaniu. Przyczyny tego zjawiska są zrzucane na wysoką zawartości alkoholu w mgiełce. Osobiście skłaniam się ku azjatyckiemu podejściu do pielęgnacji skóry głowy – czyli, nie taki alkohol straszny jak go malują. Po więcej informacji zapraszam do Azjatyckiego Cukru Klik Klik .

Wielokrotnie zdarzyło mi się nakładać mgiełkę na całe włosy i nigdy mgiełka nie wysuszyła mi włosów, nie rozdwoiła końcówek ani nie wzmożyła wypadania.

Należy również pamiętać, że to jest mgiełka do włosów, a nie odżywka! Nie pomoże ona w rozczesywaniu włosów, bo to nie jest jej zadanie J
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...