Menu

6 marca 2013

Henna Treatment Wax vs Alterra Granat i Aloes

Jak obiecałam tak prezentuje recenzje zużyć lutego!


Zapewnienia producenta:

1.     Drammock International, Beauty Formulas, Henna Treatment Wax (Głęboko odżywiający wosk do włosów)
a.     Intensywnie, głęboko odżywiający wosk sprawi, że w kilka minut Twoje włosy stają się lśniące i piękniejsze. Jeżeli twoje włosy są w złym stanie po trwałej ondulacji lub zniszczone suszarką wosk używany regularnie pomoże odżywić skórę głowy, wzmocnić włosy sprawi, że będą zdrowsze i piękniejsze.



2.     Rossmann, Alterra, Haarkur Granatapfel & Aloe Vera (Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`)
a.     Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. *z kontrolowanej biologicznej uprawy.


Opakowanie

Odżywki są w 150ml tubkach. Średnio twardych, wytrzymałych. Henna ma twardszą tubkę, trzeba mocniej naciskać, aby wydobyć wosk. Zatyczki w obydwóch przypadkach są wytrzymałe. Lubię takie zatyczki Odżywka stoi na zatuczce, produkt spływa i szybciej można go wydobyć.


Konsystencja i zapach.

Henna jest znacząco gęstsza, ma chemiczno owocowy zapach, ale delikatny nie przeszkadza. Alterra ma mocny zapach tez lekko chemiczny, ale mnie się podoba J


Działanie

Obydwie odżywki są wg mnie świetne, ale dla suchych, zniszczonych włosów. Ja używałam ich na początku włosomaniactwa i sprawdzały się świetnie. Na dzień dzisiejszy, gdy moje włosy są lśniące, zdrowe i gładkie, odżywki te obciążają. Dokończyłam je, jako pierwsze O w OMO.


Skład

1.     Henna
a.     Aqua, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethoxydioglycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, Propylene Glycol, Methylparaben, 2-Bromo 2 - Nitropropane-1,3-Diol,Butylene Glycol, Lawsonia Inermis, Ethylparaben,Butylparaben,Latic Acid, Propylparaben, Isobutylparaben,Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 17200, CI 19140,CI 42090

2.     Alterra
a.     Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**


Dostępność i cena

Alterrę można kupić w Rossmannie za około 9zł. Henne kupiłam na doz.pl za 10,29zł. Dostępność jest jak dla mnie średnio słaba, a cena bardzo przystępna.


Podsumowanie

Obydwie odżywki idą chwilowo w odstawkę. Henna i jej skład mnie nie zachęca, wymęczyłam ją do końca, ale mówię nie. Alterra jest niedostępna w Irlandii, poza tym na dzień dzisiejszy jest za ,,treściwa’’. Na produkty Alterry zawsze się skuszę. W Polsce na pewno je kupię dla mnie i Mamy J

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...