Menu

22 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award




Nie uwierzycie, ale zostałam otagowana!

Sprawcą zamieszania jest Donna La Vita http://donnalavita.blogspot.com

I jak miałam to odpisuję



Jaki masz sposób na pobudkę i szybkie bycie gotową do życia/pracy?
To bardzo proste, budzik dzwoni i trzeba się ubrać i wypić kawę. Tyle, że lubię sobie to umilić. Ubrania szykuję dzień wcześniej i kładę przy łóżku an grzejniku, który je ogrzewa… To taakie niesamowicie przyjemne, gdy wstajesz z cieplusieńkiego łóżka i marznąc możesz nałożyć zagrzaną koszulkę, sweter. Potem pędzę przygotować kawę, ale jaką!? Świeżo mielę i ciśnieniowo parzę. Zanim się umyje i wymaluje całe mieszkanie przejdzie zapachem kawy.


Jaki jest Twój ulubiony podkład i tusz?
Nie używam podkładów! Uważam, że to zabójstwo dla cery, tylko oryginalne kremy BB, o moim ulubionym Skin79 Snail już pisałam, inne niedługo zrecenzuję. Tusz tylko Bourjois Volume Glam Ultra Curl Mascara. Pięknie podkreśla, wydłuża i podkręca i nie podrażnia moich wrażliwych oczu, nawet w szkłach kontaktowych J


Jaki jest Twój KWC, czyli kosmetyk najlepszy z najlepszych?
Hmmm… ciężkie pytanie. Moje KWC zmienia się w miarę jak moje potrzeby się zmieniają. Jak już poradzę sobie z danym problemem skórnym czy włosowych to znajduje coś innego do walki i KWC się zmienia. Na dzisiaj to olej ze słodkich migdałów, używam do demakijażu, do olejowanie twarzy, włosów do ciała i na przesuszone dłonie…


Twoja największa pasja to...
Żeglarstwo.


Czym się aktualnie zajmujesz, a co chciałabyś robić w życiu?
Jestem koordynatorem ruchu drogowego, spedytorem, logistykiem, planerem, zwał jak zwał J Lubię to co robię J Gdybym mogła sobie wybrać cokolwiek co chcę robić, chciałabym zawodowo zajmować się podróżowanie, szkoła przetrwania J



Film, który ostatnio zrobił na Tobie ogromne wrażenie - jeśli chcesz napisz dlaczego.
Inception.


Książka, którą polecasz i uważasz, że każdy powinien ją przeczytać - jeśli masz ochotę napisz dlaczego.
Stephanie Mayer – Intruz. Na pierwszy rzut oka o obcych i podboju ziemi, ale naprawę to głeboka książka o człowieczeństwie.


Jaki masz naturalny kolor włosów, na jaki farbujesz, a jaki jest Twój wymarzony?
Mam ciemny blond, farbuje na ciemny brąz, a chciałabym mieć naturalnie ognisto rude J


Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
Spłaty kredytu J


Gdybyś miała wybrać najlepszy szampon i odżywkę/maskę do włosów to co to by było?
Na dzień dzisiejszy 22.03.2013 to szampon Lush piwny (będę o nim jeszcze pisać) oraz odżywka bananowa TBS.


Co najbardziej lubisz czytać na blogach?
DIY!!!




A teraz moja kolej...

Zacytuje jedną blogerkę Marigold:

,,Ja wiem, że w takich tagach, chodzi oto by rozpromować swojego bloga, że jest to forma reklamy, że dzięki temu mamy lepsze pozycjonowanie stron (więcej linków z odniesieniami do naszego bloga), a młode blogerki mają okazję opowiedzenia czegoś o sobie. Ale przy pierwszych tagach kiedy w sumie powinnam była otagować 25 osób w ciągu jednego dnia, miałam jedynie wrażenie, że spamuję, zostawiając prawie 20 komentarzy w stylu "OTAGOWAŁAM CIĘ, ZAPRASZAM DO ZABAWY!" Dlatego o ile chętnie odpowiadam na tagi, o tyle czuję dyskomfort przy konieczności otagowywania (?) kolejnych nastu osób. Tym bardziej, że zazwyczaj tagi do mnie docierające, jakby to powiedzieć... nie są pierwszej świeżości i większość znanych mi blogów już brała w nich udział. Zmuszanie kogoś do ponownego odpowiadania na podobne pytania, nie zachęca do nawiązania pozytywnych relacji ze stroną tagującą. Ale może tylko mi się wydaje, że tak jest?''


Nic dodać, nic odjąć... Zostałam otagowana 2 razy i odpisze na obydwa, ale nie będę tagować. 

Cóż, lubię stawiać na swoim i nie będę się podporządkowywać zasadą blogerek w które nie wierze. Jeśli kogoś uraziłam ,, I`m sorry, I deeply sorry'' - South Park.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...