Menu

24 marca 2013

tag - The Versatile Blogger Award


Zostałam znów otagowana przez Justynę http://thoughts-dreams-world.blogspot.ie


Tag polega na napisaniu 7 faktów o sobie. Szczerze to bajecznie proste bo nikt z was mnie nie zna :P




  • Urodzona w roczniku !@#$%^& reformy edukacji i wprowadzenia gimnazjum.
  • Dzień bez kawy to dzień stracony!
  • Mam bluzę z uszami Myszki Miki, podkoszulek z Ciasteczkowym Potworem i poluje od paru lat na piżamę z tygryskiem z Kubusia Puchatka.
  • Nie znoszę gotować, eksperymenty w kuchni to przede wszystkim DIY kosmetykowe
  •  Kocham stare auta!
  • Jestem zmarźluchem pospolitym.
  • Moje ulubione miejsce na świecie to miasto rodzinne.


Jak już pisałam w poprzednim Tagu. Nie będę go przesyłać dalej, bo to nie w moim stylu.

Obiecuje że w tym tygodniu będę postować regularniej i będzi epare DIY postów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...