Menu

4 kwietnia 2013

Revlon ColorStay Mineral Finishing Powder - Wypiekany puder mineralny 010



O firmie
Revlon jest Światowym liderem w branży kosmetyków kosmetycznych i fryzjerksich. Marka Revlon Professional jest własnością firmy The Colomer Group. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Barcelonie (Hiszpania).
* Dostawcy surowców i półproduktów w 20 krajach świata, na 5 kontynentach.
* Dystrybutorzy w ponad 120 krajach na całym świecie.
* Ośrodki i studia szkoleniowe na całym świecie.
* 6 centrów badawczo-rozwojowych (R&D) w Europie i Ameryce
* 6 fabryk w Europie i Ameryce


Opis producenta

Revlon Mineral Finishing Powder to seria 3 mineralnych wypiekanych pudrów prasowanych, łączących naturalną pielęgnację, jaką dają minerały z doskonałą jakością i niezwykłą trwałością (16h) z jakiej słynie seria Colorstay Revlona. Formuła pudru oparta jest na minerałach, nie zawiera talku, dzięki temu puder jest lekki i nie obciąża skóry.

Puder jedwabiście się nakłada i wspaniale stapia z cerą. Nie zostawia smug, nie osypuje się z czasem i nie znika z twarzy. Dzięki zawartości sproszkowanych minerałów, puder nie wysusza skóry i nie „zapycha” porów. Może być stosowany niezależnie od wieku, gdyż nie zbiera się w zmarszczkach i załamaniach skóry, nie podkreśla też suchych skórek. 
Dostępny w 3 kolorach:
- 010 Brighten - delikatnie rozświetlający,
- 020 Suntan Matte - brązująco - matujący,
- 030 Sunkiss - brązująco - rozświetlający.


alejka.pl



Opakowanie

Solidne i trwałe, spadło mi na ziemię i nic się nie popsuło. Mam duże problemy, aby otworzyć pudełko bez korzystanie z czegoś do podważania. Niestety moje paznokcie są miękkie i się do tego nie nadają.



Konsystencja

Puder jest twardy i wydaje się być bardzo wydajny. Wydaje się, bo użyłam go 2 razy, o czym później.



Skład

Niestety mój puder już sprzedałam, a w Internecie nie mogę znaleźć.



Podsumowanie

Po użyciu tego rozświetla cza po raz pierwszy wyglądałam jak tania lalka Barbie idącą na podrzędną wiejską dyskotekę. Byłam cała w brokacie! Po raz drugi użyłam rozświetla cza baaardzo delikatnie, ale znów uzyskałam bazarowy wygląda, w najbardziej pozytywnym podejściu do sprawy sylwestrowy brokatowy blask. Nigdy więcej, już wylądował na Allegro na sprzedaż. Dla mnie starta pieniędzy. Bardzo nienaturalni i mało subtelny wygląd, lepszy efekt daj ą już kulki rozświetlające Avon, które to mam zamiar kpić niedługo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...