Menu

16 lutego 2015

Planer Szafy Minimalistki już dostępny!

Cześć Robaczki!

W niedziele późnym popołudniem ukazał się Planer Szafy Minimalistki dostępny dla wybrańców, czyli subskrybentów bloga Kasi. Jako, że jestem takowym ,,wybrańcem’’ i sama podjęłam się wyzwaniu 7 ubrań w 7 dni postanowiłam się mu bliżej przyjrzeć i pokazać wam kawalątek…
Kasia w swoim mailu dla subskrybentów prosi aby nie udostępniać linka z planerem oraz nie wysyłać planera nikomu co jest odrobinę problematyczne w ,,recenzji’’ i screenach, które musiałam uciąć.

Na koniec jedna, istotna kwestia. Planer Szafy Minimalistki chroniony jest prawem autorskim. W związku z tym jakiekolwiek rozpowszechnianie Planera bez mojej zgody nie jest dozwolone (w tym umieszczanie linku do Planera lub samego Planera na swoim blogu, w social media lub gdziekolwiek indziej). Niedozwolony jest również przedruk na cele inne, niż do własnego użytku. Jeśli przykładowo, ktokolwiek z Waszych znajomych chciałby skorzystać z Planera, to bardzo proszę o zapisanie się do newslettera. Jestem przekonana, że doskonale to rozumiecie i mogę być spokojna o Wasze uczciwe zamiary, ale piszę na wszelki wypadek, z zawodowego obowiązku :). – Simplicite

Tak więc kochani od początku!

Planer ma dokładnie tylko i aż 7 stron licząc ze stroną tytułową oraz podsumowującą/partnerem akcji. Nasze 5 pozostałych stron są stronami merytorycznymi, które w naszym przypadku są najważniejsze.

Najbardziej urzekły mnie dziewczyny!

Pierwsza strona to nasze szczere myśli. Co najczęściej nosze, w czym czuje się najlepiej? Nie ma co udawać i wpisywać na naszą listę sukienek koktajlowych, gdy lubimy chodzić w jeansach. Cały planer ma nam pomóc w tworzeniu praktycznej listy rzeczy które lubimy nosić, w których wyglądamy dobrze i pasuje do naszego stylu życia. Całość jest podzielona na części garderoby, obuwie, dodatki itd.



Druga strona to to o czym często zapominałam na początku mojego wyzwania 7 ubrań w 7 dni. Nasze plany na tydzień. Oczywistym jest, że gdy mamy rozmowę w sprawie pracy to nasz zestaw 7 na 7 musi inaczej wyglądać, niż ten gdy w weekend jedziemy w góry. Całość jest podzielona na dni tygodnia. Warto tu też podejrzeć prognozę pogody na najbliższe dni – ja zawsze sprawdzam pogodę na 10 dni.


Następna strona to nasza docelowa i chyba najważniejsza strona, czyli co wybieramy na nasze 7 ubrań w 7 dni.



Ostatnia praktyczna strona to podzielony wg dni tygodni spis zestawów które planujemy nosić. Dla mnie bomba bo i tak takowy robię. Mamy też stronę na notatki, ale nie bardzo jeszcze wiem na co bym jej używała.



Zapraszam do subskrypcji bloga Kasi Klik Klik, aby dostać cały planer oraz stronę Kasi Klik Klik

Całuski

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...