Menu

22 kwietnia 2013

Lush Cynthia Sylvia Stout - Szampon piwny


O producencie

O firmie Lush pisałam już tutaj Klik Klik.

http://www.mouchtique.com/


Opis producenta

Szampon na bazie piwa odżywia i nabłyszcza puszyste, niesforne włosy. Zawiera wyciąg z mocnego portera (stout) który zawiera proteiny nadające włosom blasku i gładkości. To idealny szampon dla włosów z tendencją do puszenia się w wilgotnych warunkach.

Zawiera drożdże które poprawiają kondycję twoich włosów i skóry głowy oraz przyspieszają wzrost nowych włosów.


Opakowanie

Swój szampon kupiłam w najmniejszej buteleczce o której właściwościach pisałam już tutaj Klik Klik. Nic dodać nic ująć wciąż buteleczka jest troszkę za twarda, ale bardzo wytrzymała i wygodna w użyciu.



Konsystencja i zapach

Szampon ma średnio gęsta konsystencję, płynną, lekko żelową, idealną dla szamponu lub żelu pod prysznic. Gdy po raz pierwszy otworzyłam buteleczkę i ,,wylał’’ się zapach szamponu, pomyślałam, że to koniec naszej miłości. Zapach był bardzo silny i drażniący nos. Porównałabym go do piwa ze sfermentowanym przez drożdze miodem. Zapach - nic przyjemnego - wywietrzał, albo ja się przyzwyczaiłam i nawet mi go brakuje J.


Zastosowanie

Szampon ładnie się pieni i nieźle zmywa oleje przez ALS w składzie (na 3-cim miejscu). Nie płacze mi włosów, ale już tak przyzwyczaiłam się do mycia plączącymi szamponami, że mam na nie sposób J. Zawsze używam szamponów w OMO więc niestety nie powiem jak się sprawuje samodzielnie L


Skład

Stout (Beer), Water (Aqua), Ammonium Lauryl Sulfate, Fine Sea Salt, Lauryl Betaine, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Fresh Organic Lemon Juice (Citrus limonum), Cognac Oil (Vitis vinifera), Lemongrass Oil (Cymbopogon citratus), Yeast, Balsamic Vinegar, Citral, Geraniol, Perfume, Methylparaben, Propylparaben - wizaz.pl



Dostępność i cena

Jak zawsze z Lush`Em można go kupić w sklepach firmowych w wybranych miastach, Online na ich stronie oraz Allegro czy Ebay. Cena szamponu 100g -4,4; 250g – 8,75; 500g – 14,20funtów.


Podsumowanie

Szampon kupiłam na próbę, szybko zużyłam i całkowicie wypadł mi z głowy (w między czasie starałam się zużyć inne zalegające na pólkach szampony), Przypomniałam sobie o tym cudeńku gdy trafiłam na bubel Babuszki Agafii (oj tak SLS tak wysoko w składzie, że hoho).

Byłam bardzo zadowolona z używania tego szamponu, zapach też po czasie przypadł mi do gustu i nawet za nim tęsknie. Szampon delikatnie oczyszcza, nie płacze i nie podrażnia skóry głowy. Moje włosy pokochały ten szampon za jego skład. Podoba mi się to, że pomimo łagodności - ALS jest on na 3-cim miejscu w składzie, a piwo jest na pierwszym J - potwierdza to regułę, że Irlandia to pijacki kraj J

Mam jeszcze parę szamponów, które musze skończyć i wtedy do niego wrócę z wielką przyjemnością J.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...