Menu

9 lipca 2014

TMI - wstęp do nowości na blogu


Cześć Robaczki!

Odwiedzałam ostatnio blog Gosi i natrafiłam na dawno już zapomniany tag TMI, w wersji polskiej Klik Klik. Tak mi się spodobały pytania, że stwierdziłam, że nie tylko na nie odpowiem, ale i otamuje jakieś słodkie niczemu nie świadome blogerki. No i jakoś tak wyszło, że będzie to wstępniak do nowej tematyki bloga o czym napomkniałam w zakłądce o mnie :)

Zapraszam do czytania!


1. Co masz na sobie?
Przetarte jeansy, wygodne kapcie i czarną, jednolitą bluzę na zamek J

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Wieeeele razy, jestem kochliwa.



3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie?
Uciekałam środkiem skrzyżowania przy galerii dominikańskiej (we Wrocławiu) przed chłopakiem, który chciał mi się oświadczyć. Biegłam bardzo szybko i gdybym dzisiaj 10lat później miała to przeżyć ponownie tez bym uciekała.

4. Ile masz wzrostu?

174cm

5. Ile ważysz?

Około 76-78kg i marze o powrocie do wagi ze studiów, dlatego zaczęłam biegać i lepiej się odżywiać… małymi kroczkami do celu. Jak chcecie to z chęcią o tym napisze, bo mnie zawsze taki wpisy nakręcają pozytywnie.

6. Jakieś tatuaże? 

Między łopatkami, ale chciałabym usunąć i zrobić inny J



7. Jakiś piercing? 
Oj taak. Standartowo uszy, do tego Tragus, Forwarx Helix, kolczyk w języku, w pępku. Miałam też 2 razy przekuwany nos, ale przy moim wiecznym katarze to był głupi pomysł na kolczyk, nie chciał się goić. Z chęcią okiem klienta napiszę o piercingu, szczególnie że moje zabawki zawsze są z przygodami J

8. OTP? (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Brandzelina J



9. Ulubiony program (serial)? 

Lie to Me, Numbers, Game of Thrones, White Collar I wieeele innych. Jestem uzależniona od amerykańskich seriali.



10. Ulubione zespoły?
Słucham wszystkiego od hip hopu po metal, ale zawsze wracam do Metallica, RHCP.

11. Za czym tęsknisz? 
Za Wrocławiem i wszystkimi których tam zostawiłam.



12. Ulubiona piosenka? 

Mam ich dużo, ale ta pierwsza przyszła mi do głowy… zapewne nikt człowieka nie będzie znał



13. Ile masz lat? 

29 - 1986

14. Znak zodiaku?

Koziorożec

15. Czego szukasz u partnera?
Zdecydowania, dobrego planowania, wyrozumiałości, otwartości i dużo spokoju bo ja wybuchowa jestem!

16. Ulubiony cytat?

Nie do końca cytat, ale teks roku: Leonard: "A homo habilis discovering his opposable thumb says what?" Kurt: "What?"

17. Ulubieni aktorzy? 

Anthony Hopkins, reszta to tylko cienie jego geniuszu.



18. Ulubiony kolor? 

Fioletowy.

19. Głośna muzyka czy cicha? 

Raczej cicha.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? 

Jadę na morze.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 

5min.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 

pon-pt 10min bo zawsze nie mogę zwlec się z łóżka, w weekend do 1h.

24: Co Ci się podoba u płci przeciwnej? 

Zawsze mówiłam, że najseksowniejsza część mężczyzny to… jego mózg.



25. Co Ci się nie podoba u płci przeciwnej? 

Pieniactwo

26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga? 
Stwierdziłam, że prawie nie używam języka polskiego i nic w nim nie piszę! Nawet nie uwierzycie jakie banalne ortograficzne błędy robię…

27. Czego się boisz?
Najbardziej tego dnia kiedy moi najbliżsi umrą, bo to nieuniknione, ale nigdy nie będę na to gotowa. Z błahych rzeczy… wysokości, chrząszczy J - nawet jestem w stanie uciekać i zamknąć się w sypialni jak taki jeden majowy (w Polsce) wleci do pokoju istna durna panika że aż śmiech!

28. Kiedy ostatnio płakałaś?

Zapewne oglądając jakiś film lub filmik na YT, szybko się wzruszam na starość :P

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz? 
Teraz, dzięki za przypomnienie J

30. Co oznacza Twój blogowy nick?
Rozszerzenie od imienia Lili, które swego czasu chodziło mi strasznie po głowie, teraz choruje na Mia.

31. Ostatnia przeczytana książka?

11 części Seri o dr Bones – tak ta z serialu, ale to zupełnie inna postać!



32. Książka, którą aktualnie czytasz? 

Część 12-stą w/w serii.

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)? 
Game of Thrones

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój robal, bo z nim mieszkam, wcześniej 20min na telefonie z mamą, aż nas rozłączyło J

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?

Po sprawdzeniu mojego ,,sprzęta’’ okazuje się, że mój Robal J

36. Ulubiona potrawa?
Pierogi ruskie babci!

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
New York

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ? 

Rathcoole bo tam pracuje, a to poza miastem :P

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? 

Cała masa ludzi! Doceniam piękno ludzi i zazdroszczę tym wysportowanym i pięknym!

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś? 
Dzisiaj

41. Kiedy ostatnio ktoś Cie obraził? 

mam pamięć absolutną… jak z filmu pamięć absolutna J

42. Ulubiony słodki smak?

Poziomka!

43. Na jakich instrumentach grasz ?

Kiedyś gitara, ale jestem mistrzynią gry na nerwach. Zabijam ludzi których nie lubię byciem dla nich baaaardzo miła, tak miłą, że aż się ży#$%^& chce :D

44. Ulubiona część biżuterii ? 
Kiedyś kolczyki, teraz mam alergię.

45 . Sporty, które uprawiasz?

Ostatnio zaczęłam biegać. Jestem w 5 tygodniu treningu 10tyg do 40min biegania… ale powtarzałam 2x dwa tygodnie bo słabo szło L

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?


47. Ulubiony tekst na podryw ? 

Brak

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 

N/A

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Robalem i koleżanką Karolcią z jej młodszą wersją, jestem aspołeczna z tego wynika L

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?


 http://make-upbymags.blogspot.ie/
http://kitulecmakeupandbeauty.blogspot.ie/
http://azjatyckicukier.blogspot.ie/
http://www.usom-blog.com/
http://venilakostis.com/
http://www.siouxie.pl/
http://fasterbetternicer.blogspot.ie/

Oraz chętnych. Pozostawiajcie linki w komentarzach to z chęcią poczytam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...