Menu

19 lipca 2014

Instagram mix ostatnich dni

Cześć Robaczki!

Dzisiaj krótki pościk z podsumowaniem ostatnich dni w instagramowych zdjciach. Zapraszam!






1. To moje buty do biegania czyli Brooks Ravenna, które zostały mi dobrane w profesjonalnym sklepie sportowym ze względu na Supinator, czyli mój sposób biegania. Kupiłam też nowy pokrowiec do biegania. Poprzedni miał jakoś dziwnie skonstruowany rzep i obcierał mi ubrania. No i moje wysłużone słuchawki zauszne/douszne Sony MDR-AS40EX - czas na nowe.

2. Piątkowy trening interwałowy. Biegam już 9min i 2min marszu i tak 3 serie. To był mój najszybszy ,,bieg'' 8,14km/h... mój kolega z Endomondo biega 10-13km/h. Instrukcja obsługi endomondo Klik Klik

3. Coś co chodzi za mną od obejrzenia filmiku Nissiax83 o dodatkach do smoothie i superfoods Klik Klik, czyli proteiny/białko roślinne, tu grochu, serwatki oraz soji. Nie wiem które wygrać? A może pyłek pszczeli?




4. Mo dzień SPA o którym pisałam tutaj Klik Klik

5. Moje stanowisko pracy. Obiecuje, że zacznę znów nagrywać! Mój robal ma mi zamontować jakoś aparat zanim nie dorobię się podwójnego/małego statywu na okno. Na zdjęciu lustro z Ikea Klik Klik oraz biurko z Ikea Klik Klik. Wiecie, że wszystkie kosmetyki kolorowe mam w nim i nawet trochę pielęgnacyjnych. Vivat minimalizm!

6. Mój nowy nabytek ze Starbucksa czyli Kati Kati blend, czyli limitowana jasna, średnio palona kawa. Ma charakteryzować się równowagą między nutami cytrusów i przypraw z Kenii oraz subtelnym aromatem kwiatów z Etiopii. Sama jeszcze nie piłam, ale pachnie kwaskowato... co mnie nie zachęca.




7. Najlepszy zakup mojego Robala czyli Nutri Bullet z argosa Klik Klik. Świetny do smoothie... ale jedyny do Frappucino! Mieli lód w parę sekund! Na pewno podzielę się z wami paroma przepisami na smoothie owocowo-warzywne oraz kawowe przepisy, a'la Starbucks.

8. Jedno z moich ostatnich odkryć, smoothie z orzechami. Sama bym na to nie wpadła!

9. Dzisiejsze śniadanie w Sturbucksie. Iced Coconut Latte Tall oraz kurczakowy wrap. Śnaidanie w starbucksie bo o 8 miałam NCT - czymi przegląd rejestracyjny.


Zapraszam również na Instagram

 instagram.com/tusiepisze


 Przypominam posty z ostatniego tygodnia



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...