Menu

22 czerwca 2013

Przesuszone, pękające usta – jak temu zaradzić, jak z tym walczyć?

Mój problem z pękającymi, suchymi ustami co jakiś czas powraca. Częściej w zimę (oczywiście), ale nie jest to regułą. 

biomedical.pl

Same suche usta nie są dla mnie wielkim problemem, nie pękają, więc tragedii jeszcze nie ma… tylko te względy estetyczne! 

Mam tendencje to wygryzania sterczących, suchych skórek, a to oczywiście tylko pogłębia nieestetyczny wygląd. To taki mój nałóg, niektórzy gryzą paznokcie, ja obgryzam skórki z ust L

Oczywiście moja usta po takim ,,zabiegu’’ wyglądają jak po wojnie!

Jak temu zaradzić?

Sprawa jest bajecznie prosta i składa się z trzech słów. Peeling, nawilżenie i systematyczność!

Peeling oraz nawilżenie to nie problem, ale ta systematyczność…

lush.co.uk


Staram się jak mogę peelingować usta. Do tego celu do niedawna służyła mi Lushowa ,,guma balonowa’’, czyli cukrowy peeling do ust. Niestety ten wspaniały wynalazek już mi się skończył, więc nie pozostało mi nic innego jak stworzyć swój peeling DIY. Wytwór mojej wyobraźni można zobaczyć tutaj Klik Klik.
Peeling to ważna rzecz, ale codzienna pielęgnacja jest najważniejsza i daje wymierne efekty.



Co do nawilżenia… W swoim życiu przetestowałam cała masę pomadek wazelinowych Nivea, Palmers, Biała wazelina… i szczerze? Nie widziałam różnicy, może w zapachu? Wszystko pozostawiało grubą warstwę gliceryny/wazeliny/parafiny na ustach, a o długotrwałym nawilżeniu można zapomnieć, nawilżenie znika tuż po starciu pomadki.

Moim zbawieniem okazały się pomadki DIY z Kolorówki (jak ZSK), o których na pewno jeszcze napisze oraz masełka do ust Revlon... Te dwa produkty nawilżyły mi usta i świetnie je pielęgnują! Kocham swoje balsamy do ust z ZSK, ale po odkryciu masełek Revlon padłam na kolana (recenzja w trakcie pisania). Są warte swojej ceny!

kolorowka.com
ibeauty.pl




A wy macie problemy z ustami? Jakich specyfików używanie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...