Menu

19 czerwca 2013

The Body Shop Rose Hand Cream SPF 15 (krem do rąk)

W poszukiwaniu kremu na moje wiecznie spierzchnięte i suche dłonie przetrząsnęłam już większość znanych mi drogeryjnych specyfików od Niviea do Palmers. Niedawno zdesperowana postępującą suchością moich dłoni wstąpiłam do TBS, a że mam u nich kartę zniżkową, skusiłam się na różany krem do rąk… I co z tego wyszło?





Zapewnienia producenta

Krem do rąk przeznaczony do skóry suchej, potrzebującej nawilżenia oraz dojrzałej. Wyrównuje koloryt skóry i zapobiega przebarwieniom posłonecznym dzięki zawartości filtra. Zawiera olej z dzikiej róży i olej z orzechów brazylijskich.
  



Opakowanie oraz pojemność

Krem jest w dosyć sztywnej, metalowej tubce z plastikową nakrętką. Dość ciężko jest tą tubkę zwinąć i bywa, że pęka przy zgniataniu. Tubka ma pojemność zaledwie 30ml, ale można też kupić o pojemności 100ml.




Konsystencja

Krem jest dosyć rzadki i lekki, ma biały kolor. Ze względu na konsystencję krem łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.




Zapach

Szczerze to on przyćmił mi inne plusy oraz minusy kremu. Pachnie ładnie, nienachlanie, różą oraz zielonymi liśćmi, takimi świeżymi. Nie ma tu wiele z różanego, słodkiego zapachu dżemu… na szczęście.





Wydajność

Według mnie średnio, podła... nie mam już połowy tubki, a nie używam go codziennie, tylko na przemian z innym kremem. Żeby poczuć nawilżenie potrzebuje dwa razy pokremować dłonie po każdym myciu rąk… to dużo kremu!


Właściwości

Jednym z plusów kremu jest brak tłustego filmu oraz szybkość wchłaniania się, ale krem ma słabą wydajność, trzeba go dużo, aby uzyskać nawilżenie. Krem nie podrażnia skóry, ale też jej nie koi, jest za lekki i za płynny na to. Nie ma co liczyć na długie nawilżenie, znika po tym jak  umyjemy dłonie.


Skład

Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Butylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethyl Trisiloxane, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Parfum, Acrylates/C-10-30 Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Methyl Gluceth-20, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii, Glycine Soya Oil, Rosa Damascena Flower Water, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Sodium Hydroxide, Caprylhydroxamide Acid, Rosa Canina Fruit Oil, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citronellol, Methylpropanediol, Geraniol, Squalane, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Ascorbic Acid, Caramel, CI 17200, CI15985




Cena i dostępność

Krem można kupić online lub stacjonarnie TBS. Dostępne o pojemności 30ml oraz 100ml w cenach około 7 oraz 14euro o ile dobrze pamiętam.


Podsumowanie

Krem słabo wydajny, ma kiepskie opakowanie, słabo dostępny, drogi, słabo nawilża i na krótko. Jakieś plusy?? Niezły zapach i szybkie wchłanianie… Cóż nigdy już nie kupię.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...