Menu

21 lipca 2013

Podsumowanie rozdania i wyniki!

Wiem jestem szybsza niż przeciąg :)


W rozdaniu wzięło udział 12 osób, którym baaardzo dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)




Szczerze to jestem bardzo zaskoczona wynikiem... byłam pewna, że będzie odmienny i już nawet przekonałam siebie samą, że trzeba pokazać pyszczka :) Zastanawiam się nad nakręceniem filmiku recenzji moich pędzelków w niedługim czasie, jak tylko ostatnie Hakuro dojdą pocztą XD




Tu zdania są bardzo mocno podzielone, myślę, że czasami może pojawić się coś poza kosmetycznego, ale w minimalnej ilości. Jak bardzo będzie mi brakować wpisów lifestylowych, modowych i podróżniczych, czy zakupowych może stworze drugiego bloga... skoro tu nie chcecie :(




Jak już pisałam powyżej, takowej tematyki nie będzie za dużo, ale jak się pojawi to wezmę wasze zdanie pod uwagę :) DIY i wszelkie przeróbki ubraniowo pierdułkowe to moja ukochana rzecz :)



Baaardzo się ciesze z tych wyników! troszkę mi zajęło pozmieniać wygląd, ale jest jeszcze parę rzeczy co chce wprowadzić, tylko na razie nie wiem jak :(


Zanotowałam :)



A teraz część otwarta pytań:


Czy należy zmienić coś w wyglądzie bloga?


 Były dwie powtarzające się odpowiedzi, mniejsza czcionka oraz inne tło. Czcionkę zmniejszyłam, ale tło?? Lubię moje tło, co w nim jest nie tak? Były jeszcze pojedyncze zastrzeżenia do kolorystyki, że powinna być żywsza. Od razu odpowiadam, że to nie nastąpi, bo kocham  delikatne pastele. Drugie zastrzeżenia było do nagłówka, czy chodzi o logo? Patrząc po datach chodziło o stare logo więc nie biorę do siebie, że moje oczko wam się nie podoba :)

Było tylko jedno pytanie do mnie:
Czy napiszesz może o jakiś ciekawych miejscach do zwiedzenia:)?

Mogę wspomnieć czasami na weekendowym miksie zdjęć o jakimś ciekawym miejscu w którym była, ale widzę po odpowiedziach z formularza, że nie chcecie aby blog był lifestylowy.


A teraz najważniejsze: ZWYCIĘZCA




Gratuluje :)

Bardzo proszę o kontakt na samplownia.liliennas@gmail.com do środy. Temat maila Rozdanie. Oczywiście adres wysyłki będzie niezbędny!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...