Menu

4 grudnia 2014

Instagram Day Today! 8.11 - 2.12

Cześć Robaczki!

Już prawie miesiąc minął od ostatniego Instagram day... to prawie miesiąc! A okazuje się, że w tym miesiącu coś się w końcu działo, więc zapraszam!



Dzisiejszy post zaczyna się od tego na czym mój dzień często się kończy, czyli na oglądaniu Futuramy. Mam telewizor, ale nie mam telewizji i często u mnie lecą jakieś bajki. Najczęściej sięgamy po Futuramy lub Pingwinów z Madagaskaru.


Wspominałam już, że jestem na diecie z Vitaliją Klik Klik. Wciąż razem, wciąż powoli kilogramy Ida w dół, skóra się poprawia, a włosy rosną szybciej Jeśli jeszcze nie jedliście smoczego owocu to polecam. Nie dość, że smaczny to łatwy w przygotowaniu Klik Klik.



Z cyklu zabawne, ale prawdziwe Mój ulubieniec to krzesło dla Kim



No i są porządki w szafie, w schowkach, a niedługo w kuchni… za niedługo nowy cykl 7 na 7, czyli moje podejście do Capsul worderobe.



Było też o moich poczynaniach kulinarnych, ostatnio gotuje 2 razy w tygodniu… to baaardzo często jak na mnie, bo nie lubię gotować J



Wieczorami, albo oglądam filmy, albo wprowadzam znów zmiany na blogu. Co myślicie o jego minimalizmie? Jak się postaram to będzie znów zmiana po świętach J



Tak mi się spodobała wystawa sieci telefonii komórkowych Three, że aż uwieczniłam na zdjęciu. Oczywiście jest to wycinany Dublin.



A tu zdjęcie z Tagu, co teraz robię i mój bajzel w kuchni



A ty trochę sentymentalnie, kartki urodzinowe dla dziadka, czyli podróż do rodziny Robala oraz zdjęcia bloku, niby nic szczególnego, ale zauroczyły mnie kolory w tej codziennej szarości.



Brak pomysłu na świąteczne prezenty?



A tu wielki mix, moja ukochana kawa (zapewne zmieni się za parę miesięcy na inną Starbucksową), moje miłość do tatuaży oraz wspomnienia jak fajnie było mieć dluuugie włosy.


Tyle na dzisiaj, jak wam miną weekend?


Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...