Menu

23 grudnia 2013

Marion Nature Therapy Kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin

Marion to firma która już gościła na tym blogu, ale w kitach Klik Klik. Tym razem mogę ich pochwalić za fajny produkt. Kąpiel odbudowująca włosy… nigdy o czymś takim nie słyszałam! Producent pisze że: ,, Po umyciu włosów dowolnym szamponem i zastosowaniu odżywki lub 60 sekundowej maseczki do włosów Nature Therapy, spłukać włosy obficie wodą, rozprowadzić preparat na całej długości włosów, wmasować, odczekać około 1 minutę, następnie spłukać letnią wodą. Preparat przeznaczony do codziennego stosowania. Opakowanie starcza na 5 użyć, przy długich włosach. Najlepsze efekty uzyskuje się w połączeniu z pozostałymi produktami z tej samej serii.’’


Ja oczywiście go tak nie używałam. Moją kąpiel używałam jako spray do włosów, czyli mgiełkę, bo szkoda było mi go zużyć tylko w 5 użyć. Nie wiem jak z dostępnością w Polsce, ale w Irlandii można go kupić w Polskiej drogerii na Coolmine Ind Est oraz w centrum pod Lidlem. Cena 3,99euro za 130ml.





Skład:
Aqua, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Polyquaternium-70 (and) Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Coceth-7 (and) PPG-1-PEG-9 Lauryl  Glycol Ether (and) PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Polysorbate 80, Rubus Idaeus Fruit Extract, PEG-12 Dimethicone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Parfum, Methylizothiazolinone, Cl 16255, Cl 16185


KWC  Klik Klik

Plusy
  • Zapach bajeczny! Pozostaje na włosach, ale nie za długo
  • Domyka łuski włosów
  • Wygładza włosy
  • Nadaje włosom połysku
  • Nie obciąża
  • Jako spray jest niesamowicie wydajny
  • Nie wysusza skóry
  • Nie podrażnia


Minusy
  • Słaba dostępność
  • Dla niektórych wodny silikon



Fajny produkt, dobry następca YR. Ma w składzie silikon, ale jest on zmywalny wodą więc nie jest to dla mnie problem. Na pewno jeszcze kupię.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...