Menu

23 grudnia 2013

L`Oreal, Ideal Soft, Oczyszczający płyn miceralny do cery suchej i wrażliwej vs Bourjois, Express Eye Make - Up Remover Dwufazowy preparat do demakijażu oczu

Cześć robaczki!


Ostatnio mam jakąś zajawke an recenzję porównawcze. Mam nadzieje, że lubicie takie?! Dzisiaj będzie o demakijażu, a dokładnie demakijażu oka, gdyż tych produktów używam tylko do oczu. Jak wiecie do całej twarzy używam Vichy Normaderm i w tym względzie nic się nie zmieni prze jakiś czas, bo go uwielbiam.






Opakowania

Obydwa produkty przychodzą do nas w przeźroczystych opakowaniach o pojemności 200ml. W obydwóch przypadkach mamy do czynienia z takim samym zamknięciem – klapka przymocowana do opakowania a pod nią dziurka. W przypadku Bourjois przy zamknięciu urywa się kulka i ciężko jest go po tym otworzyć. L’Oreal ma wypustkę, wcięcie przy klapce do podważania.




Skład oraz cena

Bourjois 6-7euro 18zł
Aqua, Isohexadecane, Isopropul Palmitate, CYclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Sodium Benzoate, Methylparaben, Tetrasodium Edta, Citric Acid, Ethylparaben, CI 61565 (Green 6)

L’Oreal ?? euro 16zł
Aqua (Water), Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide




Właściwości

Nie ma się tu za dużo nad tym spuszczać, krótko i zwięźle, obydwa zmywają mi caaały makijaż oka. Nie podrażniają, wierzcie nawet sobie kiedyś z bardzo mokrego wacika do oka nalałam (i maiłam szkła kontaktowe) zero podrażnień! No to skoro tak samo działają to co je różni? Stan oka po zakończeniu demakijażu. Bourjois pozostawia lekko tłustą warstwę na oku, która bywa irytująca, w przypadku L’Oreal tego nie ma, nie ma tez takiego lekkiego poślizgu przy zmywaniu makijażu… no właśnie tej tłustości.



Podsumowanie

Jak kupiłam Bourjois to myślałam, że to będzie mój Hit to końca życia, ale okazuje się, że można zmyć makijaż i nie mieć tej tłustości, więc przerzucam się na L’Oreal. To nie znaczy że Bourjois jest zły, co to to nie… zawsze z chęcią do niego wrócę.

Całuski


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...