Menu

13 października 2013

Zapchaj dziura - czyli nieudolny makijaż :) Odcienie zieleni

Cześć robaczki!

Ponieważ ja tylko czasami się maluję, szczególnie jak gdzieś wychodzę (poza pracą) dlatego nie mam ,,extra, wypasionych’’ zdjęć makijażowych. Moje zdjęcia są  robione rano komórką przy wschodzącym słońcu w oknie.



Poniższy makijaż to nie są kolory których używam często. Raczej stronie oc ciemnych kolorów, gdyż przy tak głęboko osadzonych oczach oraz cieniach i workach po oczami zawsze mi się wydaje, że w wygląda to nieciekawie.








Czego użyłam:

Czego użyłam? Praktycznie nic nie zmieniło się od tego psota i pełnej listy kosmetycznej Klik Klik. Doszedł żel na brwi, troszkę korektora Catrice – kamuflaż oraz rozświetlacz Catrice o których pisałam tutaj Klik Klik oraz do różu i rozświetlacza używam teraz Real Technics od Karolci oraz Honolulu (okay zrobię updata z kosmetykami...)




Cienie: Na całą powiece nałożyłam zieleń khaki z Inglota 56, nałożyłam parę warstw aby zewnętrzny kącik wył ciemniejszy. Wewnętrzny kącik rozświetliłam matowym miałam cieniem 373, aby dać troszkę kolorów ( i dlatego, że boję się kłaść ciemnych kolorów na dolną powiekę) dodałam złotego 606.





I całość wyszła tam :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...