Menu

11 października 2013

Cienie Inglot co mam i co chcę

Cześć robaczki!


Firma Inglot jest znana i myślę, że lubiana nie tylko w Polsce, czy europie, ale nawet wychylę nosa i powiem, że na świecie (no w hameryce).

Już jakiś czas temu stwierdziłam, że paletki są super, ale i tak używam ze 2-3 cienie a reszta leży nietknięta... no i zaczęłam zbierać swoją paletkę z Inglota z systemu Freedom.

Na dzień dzisiejszy mam 11 cieni, i marzy mi się caaała masa innych. Po spędzeniu wieeelu dni w sieci i przeanalizowaniu zapotrzebowania na kolory, a nie tylko miłości do kolorów :) stwierdziłąm co następuje:

Oto co na dzień dzisiejszy posiadam:





Górna linia 




Oraz moja paletka (bez srebrnego):




Tak więc stwierdziłam, że przede wszystkim brakuje mi bazowych neutralnych kolorów i takie zamierzam w pierwszej kolejności kupić:



Czyli beże i brązy, szarość, żółto-złoty, fiolety, zieleń, słoneczne, czerń oraz koralowe dwa :) Do tego na 100% 2 paletki po 10 cieni.

Tak więc czas polecieć do Polski bo się bardziej opłaca:

Cienie:
IE 6-8euro
PL 10-12zł

Paletka
IE - 18 euro
PL - ??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...