Menu

2 grudnia 2013

Denko Listopad

Cześć Robaczki!

Zapraszam was do oglądnięcia mojego denka z Listopada. Miałam duuużo otwartych kosmetyków więc i duuużo się skończyło.









W filmiku będę mówić o:


1.     Listerine Zero płyn do płukania ust 
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie

2.     Dove Go fresh dezodorant 
·        Ulubieniec
·        Kupię ponownie

3.     Vichy Normaderm żel do demakijażu 
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie

4.     Woda z kwiatów pomarańczy 
·        Produkt okay
·        Raczej nie kupię

5.     Soap & Glory Hand Maid żel dezynfekujący do dłoni 
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie

6.     Rescue Oil - olejek 
·        Raczej nie kupię

7.     Dove Cream Silk Hand Wash żel do mycia rąk 
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie

8.     Super Beauty Vanilla and Honey Body Scrub - peeling do mycia ciała 
·        Produkt okay
·        Może kupię

9.     Ziaja Oliwkowe mydło pod prysznic naturalna odżywka skóry
·        Kit
·        Nie kupię

10. Palmolive Naturals Ultra Nourishing with Shea Butter & Moisturising Milk kremowy żel pod prysznic 
·        Produkt okay
·        Kupię ponownie

11. Original Source Lemone and Tea Tree żel pod prysznic 
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie


12. Yes to Carrots Carrots Hydrating Shower Gel żel pod prysznic 
·        Znudził mi się
·        Raczej nie kupię

13. Scandic Line Coco Mask maska kokosowa do włosów 
·        Produkt okay
·        Może kupię

14. Hemani Zait Maujiza Hair Oil antidandruff olejek do włosów przeciw łupieżowy 
·        Produkt okay
·        Raczej nie kupie

15. Wcierka Jantar - w butelce ze ZSK 
·        Fajny produkt
·        Chwilowo nie kupię

16. Timotei, Organic Delight, Health & Nourishment, Odżywka do suchych i zniszczonych włosów 
·        Kit
·        Nie kupię

17. Revlon Nearly Naked Puder 030 Medium puder 
·        Produkt okay
·        Może jeszcze kupię

18. Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Tusz do rzęs 
·        Produkt okay – ostatnio bubel
·        Na razie nie kupię

19. Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer Korektor rozświetlający 
·        Bubel
·        Nie kupię

20. Rimmel Exaggerate Liquid Eyeliner 
·        Nie potrzebny mi
·        Nie kupię

21. Catrice krem BB 6w1 010 Light Beige 
·        Nie lubię go
·        Nie kupię

22. Skin79 Snail Nutrition BB Cream
·        Mój Hit
·        Kupię ponownie


Całuski


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...