Menu

29 listopada 2013

Tag: Kierowcą być…

Moja miłość którą mi ukradli :(

1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
Za 1,5torym. Teorie za drugim, nie posłuchałam Taty i pojechałam po wypisaniu ze szpitala w gorsecie ortopedycznym na egzamin. Teorie zdałam za pierwszym razem, jedyne co musiałam dwa razy robić to łuk, bo Pan gadał przez telefon i tu cytuje ,,nie widział’’

2. Ile lat masz już prawo jazdy?
Od Maja 2004 czyli 9,5 roku.

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
B oraz A.

Jedną mk2 wymieniłam na drugą

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
Renault Scenic

5. Za co dastałeś/aś pierwszy mandat?
Oczywiście, że za prędkość, mój Rabal prawie się spóźnił na lotnisko a tu garda jeszcze nas zatrzymuje. 3 razy Gardziaż oglądał auto, bo nie wierzył, że może tak szybko jeździć (VW Gold ’89).

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.
Czystości.

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
Rano rock/metal na pobudkę, po południu muzykę z radia lub USB – czyli takie radiowe Hity.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?
Kable rozruchowe, banka na paliwo , bezpieczniki, odmrażacz oraz alkoholowe chusteczki.

9. Jak często sprzątasz swoje auto?
Jak trzba, 2-3 razy w roku, an bierząco Dbam i sprzątam.

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
Wrocław – Żory – Wrocław – 415km

4x4 3,2l turbo diesel - taaak duże mocne auta to fajna sprawa


11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
Żeby to raz!

12. Mapa papierowa czy nawigacja?
Both.

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
Lubię być pasażerem, ale tylko jak ufam kierowcy. Pełne zaufanie mam do Taty, dobre do Robala oraz Brata, a niezłe do Mamy, do reszty mam dystans i sprawdzam ich.

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?
Nie wolną, Anie szybką tylko zdecydowaną.

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?
Tak

16. Co najbardziej denerwuje cię u innych kierowców?
Bezmyślność, zatrzymywanie się/parkowanie w miejscach niedozwolonych.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?
Każdą.

18. Jazda w dzień, czy w nocy?
Jest mi obojętnie.

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
Nie mam Klimy, wiec okno, jak mam klimę to klimę.

20. Jaki jest Twój wymarzony samochód?
VW Gold mk2 gta w cabrio

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Urlop mija za szybo, właśnie przerabiam dwa posty, i dwa filmiki, abyście o mnie nie zapomnieli.


Całuski


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...