Menu

13 grudnia 2013

Follow Friday- czyli co w blogosferze piszczy

Cześć Robaczki!

Chciałabym dzisiaj pokazać wam parę postów, filmików, blogów które zapadły mi w pamięć w tym tygodniu i nie tylko. Myślę, że niektóre mogłyście ominąć lub nie znacie/nie widziałyście w ogóle.

Tak więc czas zacząć listę. uwaga kolejność przypadkowa!





1. Hedonizm i eskapizm - Fajny blog, ale ostatni post pod tytułem, Czy pytać blogerkę o wiek? porusza pewien znany mi problem. Niektóre z nasz mają po 16-18 lat i są siksami, inne po 25-30 lat i coś już tan wiedza a inne po 30-parę lat i wiedzą jeszcze lepiej. Czasami jak czytam o kremie przeciwzmarszczkowym to się zastanawiam czy ta blogerka ma te zmarszczki, czy tylko wyimaginowane bo ma 20 lat. Warto zaglądnąć Klik Klik



2. Dessed in Mint - to cudowna blogerka i vlogerka na którą natrafiłam ostatnio. Jej ostatni post o prostym makijażu na sylwestra lub studniówkę złapał mnie za serce. To jest prawdziwy krok po kroku. Polecam Klik Klik



3. Agnes blog to mój ulubiony blog fitnes. Agnieszka jest przesłodka, przesympatyczna i ma taaakie ciałko, że aż bym schrupała. Musicie same zobaczyć Klik Klik


4. Kosmetyczna hedonistka - to moja top 5 blogerka. Nie dość, że ma charakterek (patrz post 50  ) to jeszcze jest piękna, umie się malować tak, że szczęka opada a ostatnio ma 15 kolorów pomadek Celia, wiec jest na co popatrzeć i z czego wybierać na sucho przed zakupami. No i ma taką samą toaletkę z Ikea jak ja :)  Klik Klik


5. Katalina pokazała ostatnio na swoim blogu świetny sposób na ozdobienie paznokci, czasochłonny ale taaaaki efekt. Klik Klik


6. Dezemka - ostatnio mnie oświeciła, że mogę robić zakupy online z Avon w Polsce (dla Mamy). Niestety w Irlandii nie ma (już) Avon Jej blog Klik Klik

Kocham to zdjęcie i dziubek!

7. Italiana - moja kochana, wspaniała i jedyna ostatnio poruszyła ważne kwestie trądziku, czyli co robić aby się go wyzbyć. To wspaniała blogerka z którą z chęcią bym wyszła na zakupy i kawkę :) Klik Klik



Są jakieś posty które mi polecacie no i nie tylko mi?

No to już was nie zanudzam, całuski!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...