Menu

18 grudnia 2013

Moje (chwilowo) ulubione maski na twarz

Cześć robaczki!

Zima przyszła a z nią przesuszenie i brzydka cera, co nie? Zawsze jak idzie zimno to odbija się to na wyglądzie cery, z tej tez przyczyny przychodzę do was z postem maseczkowym!

Dlaczego w tytule jest chwilowo? Otóż zamierzam znacząco powiększyć swoją kolekcję maseczek, więc za jakieś pół roku na pewno będzie tej kolekcji aktualizacja J


www.polki.pl




Pierwszą i moją ulubiona maseczką do twarzy jest maseczka Lush Oatifix Fresh Face Mask której pisałam już tutaj Klik Klik.

lush.co.uk


Drugą maseczką która wpadła w moje łapki w sklepie Euroazja jest Ayuuri Naturals Sandalwood and Almond Face Mask. Nie przypominam sobie abym o niej pisała, więc należy jej się 5min sławy. Maseczka jest w 200ml tubce, ma biała konsystencję, pachnie przecudownie i dosyć mocno, więc warto wziąć to pod uwagę. Nakładam ją grubą warstwą na twarz i Hodze w niej  i chodzę. Maseczka nie zasycha i nie ściąga skóry, co się nie wchłonie to zmyję wodą. Maseczka świetnie łagodzi skórę, nie powiedziałabym że nawilża jak cholera, ale uelastycznia skórę. Jest tania i wydajna, kosztuje około 6euro.


www.pakcosmetics.com


Trzecią maseczką jest tak naprawdę glinka marokańska ghassoul – moja jest ze Zrób Sobie Krem. Jest ona przeznaczona głównie dla cery tłustej, trądzikowej, zanieczyszczonej, oczyszcza skórę, reguluje wydzielanie sebum, wspomaga leczenie trądziku, remineralizuje skórę, oczyszcza z toksyn. Daje efekt ściągający, wzmacniający, kojący i odprężający. Glinka zasycha po około 10 minutach i zasycha bardzo nieprzyjemnie. Ja zawsze spryskuje ją wodą kewrą, czy różaną, aby wolniej zasychała. Cena 8zł za 50g.


www.zrobsobiekrem.pl


Czwartym produktem o którym chcę powiedzieć jest peeling enzymatyczny. Dotychczas miałam dwa peelingi enzymatyczne owocowe jeden ze ZSK oraz teraz z e-naturalne.pl. Mają identyczne działanie, nie widzę żadnej różnicy. Peeling z enzymami owocowymi działa oczyszczająco na powierzchnię skóry, usuwa martwe komórki naskórka oraz stymuluje procesy odnowy skóry. Połączenie enzymów papainy (zawartej w owocach papai) i bromelainy (pozyskiwanej z owoców ananasa) oraz mączki ryżowej delikatnie oczyszcza, rozświetla skórę, złuszcza zmniejsza pory. Cena około 5-8 zł za 10g.





Jakie są moje najbliższe plany maseczkowe? Ziaja Pro, ponoć są świetne (YouTubie prawdę Ci powie) oraz z Bielendy – Hania mnie zachęciła Klik Klik.

P.S. Wciąż jestem bez aparatu, więc będzie mniej postów z moimi zdjęciami :( Myślę, że zacznę przekopywać dysk za zdjęciami :)

Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...