Menu

16 marca 2014

Ulubione cienie Make up Geek MUG

Cześć Robaczki,

Jak obserwujecie mnie na instagramie Klik Klik to wiecie, że na początku stycznia doszły do mnie cienie MUG w magicznej liczbie 7. Poużywałam je troszkę i mam już swoje ulubione kolory.



Kolory które sobie sprawiłam to:
Cocoa Bear – ciepły średni brąz, wpada w ceglasty
Bitten – Ciemny brąz wpadajacy w bordo
Unexpected – niby brąz, ale wpada w fiolet
Wisteria – liliowy
Hipster – coś między tupe a piaskowym, błyszczący
Cupcake – różowo, malinowo beżowy
Goddess – ciepły średnio brąz




Swatche można znaleźć na tych blogach Klik Klik i Klik Klik i Klik Klik oraz Klik Klik

O samych cieniach mogę powiedzieć tyle, że są świetnie napigmentowane, bardzo kremowe. Świetnie się blendują i nie tracą koloru. Można je kupić na stronie producenta Klik Klik. Cena 5,99dolarów za cień.

Mój ulubiony kolor to unexpected – coś między beżem, brązem, a fioletem. Świetny kolor, niepowtarzalny i łatwy w użyciu, można go nakładać warstwami.

oficjalna strona MUG
wspaniały makijaż od http://myeyeshadowconsultant.com/ - polecam!
Niestety moja lampa wciąż w drodze między PL, a Ie, ale mam nadziej niedługo już będą lepsze zdjęcia i jakieś makijaże!


Zapraszam na nowy filmik na You Tubie Klik Klik
Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...