Menu

12 marca 2014

Wish Lista 2014

Cześć Robaczki!

Ta pisze te posty po długiej przerwie i zdałam sobie sprawę, że przydało by się zrobić listę rzeczy które chcę kupić, na które poluję, choruję… kosmetyczne oczywiście.





Sleek Shimmer Blush Rose Gold – wg Red Lipstic Monster to zamiennik Nars Orgasm, wiec spróbuje bo ostatni zakup kremowego różu był bardzo nietrafiony.



Sleek Ltd. Edition i-Divine Garden of Eden –bo nie mam żadnych (prawie) zieleni w moich zbiorach, poza tym podoba mi się tam złoto i brązy, no i jest tani J

Sleek I Divine Pallette Vintage Romance – fioletów nigdy za dużo.


L'Oreal Paris Nude Magique CC Cream Anti- Redness - miałam kiedyś próbki, był trochę tępy, ale bardzo dobrze zakrywał zaczerwienienia, które mam mam ostatnio dosyć często :(



Perfumy J'adore Christian Dior - zapach mnie powalił, kocham go, ale cena 75euro to dużo.



Ziaja Pro Kwasy eksfoliator 25% - zestaw do peelingu kwasowego. zachciało mi się go po YT filmiku DigitalGirl



Ziaja Pro maska odżywcza - Jak wyżej.



Vichy LiftActiv Serum 10 Youth Enhancing oraz Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes - ponoć świetne serum i muszę się na nie skusić!



Urban Decay, Eyeshadow Primer Potion - Oj choruje na nie już jakiś czas i w najbliższym czasie kupie bo to tylko 10-13euro :)



Mary Lou-Minizer The Balm - top rozświetlacz który mnie kusi już i kusi, ale nie nie wiem gdzie go kupić w Irlandii :(



Ziaja Med, Tonujący krem do twarzy SPF 50+ - bo trzeba w lecie dbać o twarz, szczególnie na żaglach :)



Clarisonic Mia 2 - coś co mi chodzi po głowie od dłuższego czasu, tylko wydanie 149euro jakoś mnie nie bawi... Mia kosztuje 119euro.


Skin79 Snail BB cream -moj ulubiony krem BB, musze kupić ponownie bo Skin Food grzybkowy mi nie bardzo pasi :(



Myślę, że nie jest tego aż tak dużo co nie? A teraz plan jest taki, że zaglądnę tu za 3 miesiące i zobaczymy co już zagościło u mnie :)

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...