Menu

5 lipca 2014

Nowości w Bootsie nareszcie!

Cześć Robaczki!

Niedawno po dłuższym odwyku (o czym wspominałam tutaj Klik Klik) zaszłam między półki w Bootsie i oto co się pokazało moim oczom!

W Bootsie w końcu są produkty Yes for… oraz duuużo Vichy.



Yes for… jak do tej pory kupowałam na przecenach w McCabes pharmacy, w innym wypadku były drogie, a teraz mam je w Bootsie więc wiem już co chcę kupić w promocji 3 za 2.

Do tego w końcu w moim dużym Bootsie na Blanchu (Blanchardstown S.C.) jest caaaała sekcja Vichy! Już nie trzeba kupować online!

Jeszcze tylko brakuje Sleeka u mnie i nie muszę jechać do centrum! No dobra i tak nie jeżdżę. Jestem ciekawa jak długo te produkty tam są, bo ja ostatnio odwyk miałam nie tylko od bloga, ale od zakupów kosmetycznych też. Postanowiłam, że nie kupię nic nowego póki stare się nie skończy… a, że w Polsce parę rzeczy znów kupiłam (o czym niedługo) to jakoś tak nie miałam serca wchodzić, aby nie być wodzona na pokuszenie.

Tak czy owak przejdźmy do rzeczy:

Vichy ma caaaała masę produktów które kuszą, ale chciałabym w niedługim czasie spróbować tych:

Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes 15ml Klik Klik
beauty.ie


Vichy LiftActiv Serum 10 Youth Enhancing Serum 30ml Klik Klik
iperfumy.pl



Yes to Blueberries Intensive Skin Repair Serum 30ml for Fine Lines and Wrinkles Klik Klik
www.feelunique.com
Skład: vaccinium cyanococcus (blueberry) juice, water, aloe barbadensis leaf extract*, glycerin, avena sativa (oat) kernel oil, alcohol, xanthan gum, onopordum acanthium (cotton thistle) flower/leaf/stem extract, pyrus malus (apple) fruit extract, ribes nigrum (black currant) seed oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, oryza sativa (rice) bran extract*, lecithin*, phenethyl alcohol, glyceryl caprylate, fragrance**




Yes to Cucumbers Daily Calming Moisturiser 50ml for Sensitive Skin Klik Klik
www.feelunique.com

Skład: water, caprylic/capric triglyceride, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, glyceryl stearate, butyrospermum parkii (shea butter), potassium cetyl phosphate, glycerin, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice*, cetyl alcohol, theobroma cacao (cocoa) seed butter, glyceryl laurate, cucumis sativus (cucumber) fruit extract*, brassica oleracea italica (broccoli) extract*, spinacia oleracea (spinach) leaf extract*, olea europaea (olive) leaf extract*, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract*, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) fruit extract*, olea europaea (olive) fruit oil*, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, tocopherol (vitamin e), hydrogenated palm glycerides, potassium sorbate, xanthan gum, dead sea salt(maris sal), alcohol, phenoxyethanol, fragrance (parfum)



Któraś z was już próbowała powyższych produktów?

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...