Menu

7 lipca 2014

Cuda niewidy psełdo odżywka Redical

Cześć Robaczki!

Tytuł może być mylący bo z góry nie mówię, że to zły produkt, ale… zapraszam do recenzji. Jest to już drugi produkt z ostatniego denka Klik Klik i na pewno nie ostatni. 

https://sklep.farmona.pl/

Swoją drugą już ,,odżywkę’’ kupiłam tym razem w Irlandii w Polskiej drogerii na Coolmine w Dublinie. Czemu ,,odżywka’’, a nie odżywka? Otóż to nie ma nic wspólnego z typową odżywką do włosów, to jest płyn i powinien być nazywany wcierką. Pisze to dla przestrogi oraz ze względu na negatywne komentarze pod produktem, że nei ułatwia rozczesywania, nie wygładza włosów i inne takie bzdury.

Prze Państwa proszę czytać po producent mówi o produkcie to nie będziecie zawiedzeni!

Farmona, Radical, Odżywka wzmacniająco - regenerująca do włosów zniszczonych i wypadających


  
Producent opisując produkt mówi nam, że  zawiera on wysoko skoncentrowane i wzbogacone substancje biologicznie czynne, pielęgnujące i odżywcze, ekstrakt ze skrzypu polnego (zapobiegający powstawaniu łojotoku i wypadaniu włosów), sole mineralne, magnez, witamina C 

i flawonoidy (absorbujący niepożądane wolne rodniki wzmacniają włosy), prowitamine B5 (wykazującą pod względem chemicznym i fizycznym pokrewieństwo z keratyną włosów, dzięki małej budowie cząsteczkowej, dociera aż do skóry właściwej i do korzeni włosów, odżywia je i wzmacnia). Zapewnia nas również, że systematycznie stosowana (po każdym myciu włosów przez minimum trzy tygodnie, następnie, w celu podtrzymania rezultatów, dwa razy w tygodniu) zapobiega wypadaniu włosów, rozdwajaniu się końcówek, odżywia je i wzmacnia, nadaje włosom puszystość i witalność.

No to czemu ten produkt nazywa się odżywką, a nie serum, czy wcierką, ale do rzeczy.



Opakowanie

Niestety produkt jest w szklanej buleteczce, co dla mnie mogło się skończyć tragicznie, wiec od razu go przelałam do plastikowej butelki z atomizerem ze ZSK. Butelka ma pojemność 100ml i zakrętkę, a dozownik jest baaardzo mało precyzyjna… ot dziura.


Konsystencja i zapach

Jak już wspomniałam jest to płyn, praktycznie przeźroczysty. Ponieważ zawiera w składzie alkohol, ale nie śmierdzi nim. Wręcz przeciwnie pachnie świeżo i ziołowo.

Źródło adres na obrazku

Jak używać?

Polecam jako wcierkę do skóry głowy, ale tu UWAGA! Jeśli masz podrażniony skalp lub wrażliwy zrób test na małym skrawku skróy czy cię nie podrażni bo zawiera alkohol. Dla niewtajemniczonych… można mieć łupież tłusty, lub przetłuszczające się włosy i wciąż mieć wrażliwy skalp.
Osobiście używałam jako wcierki. Zaczynając od karku robiłam poziome przedziałki i spryskiwałam skórę głowy, aż doszłam do czoła. Zazwyczaj były to 6-8 tur. Na końcu pochylałam głowę do góry nogami i wmasowywałam w skórę głowy. Dlaczego do góry nogami? Bo włosy się mniej plączą J


Skład

aqua, alcohol denat, PG 40 hydrogenated castor oil, panthenol, citric acid, methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone, herba equiseti arvenseb extracy, phytantriol


Dostępność i cena

Wszyscy szczęśliwcy z Polski dostaną produkt w aptece, doz.pl, Drogerii Natura I o ile pamiętam w Rossmannie. Cena od 7 do 15zł.



Podsumowanie

Mam mieszane uczucia co do produktu. Na zdrowy rozsadek jak popatrzyłam na skład to nie bardzo jest z czego się cieszyć. Może i jest olej, ale rycynowy… może i jest ekstrakt ziołowy, ale na końcu (prawie) składu… ale. No właśnie ale… Jak po raz pierwszy używałam tego produktu, napomknę, że regularnie to byłam zadowolona ze zmniejszenia przetłuszczania się włosów. Dzisiaj przy drugim opakowaniu już nic nie daje. Myślę, że wina leży w tym, iż skóra się do niego przyzwyczaiła.


Myślę, że produkt ten wypada blado przy słynnym Jantarze Klik Klik, nie tylko ze względu na skład ale i ze względu na wpływ na szybkość wzrostu włosów.

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...