Menu

28 września 2014

Podsumowanie tygodnia 20-28.09.2014

Cześć Robaczki!

Dzisiaj wyjątkowo, drugi z rzędu wpis na blogu w weekend. Myślę, że te weekendowe posty podsumowujące będą moją stałą częścią harmonogramu.

Jeśli przegapiliście część wpisów na blogu lub chcecie je przeczytać ponownie to zapraszam!



Sprawdzone (przeze mnie) sposoby na planowanie budżetu 

Chciałabym się z wami podzielić sprawdzonymi sposobami na planowanie budżetu. Jeśli tak jak ja, nie wiecie gdzie wam giną pieniądze, nie możecie dać sobie rade spłacić karty kredytowej czy odłożyć na wakacje to zapraszam.




Zdrowe, niekoniecznie dietetyczne

Ostatni szał na bieganie, fitness, zdrowe odżywianie powoduje na blogosferze wysyp zdrowych przepisów.  Kocham ten wysyp ciekawych pomysłów, znajdzie się coś dla leni, dla zabieganych, dla ludzi z ograniczonym budżetem, małą przestrzenią życiową, czy lubiących gotować dania jednogarkowe, ale nie chcących rezygnować ze zdrowego odżywiania.




Czy warto iść do dietetyka?

Już od pewnego czasu zmagam się z lekką nadwagą (BMI 26). Oczywiście sama sobie zawiniłam… zagłębiłam się w wiele blogów i książek o odchudzaniu, a nawet przeszłam na dietę i nic. Porażki to oczywiście wina nie przygotowania się do tak poważnego przedsięwzięcia jak dieta... nie tylko finansowo, jak zakup odpowiednich składników, ale również wygospodarowanie odpowiedniego czasu na gotowanie, pakowanie, czy przypominajki, że czas na posiłek.




30 dniowe Fit Foto Wyzwanie Podsumowanie tygodnia #2

Jakiś czas temu podjęłam się wyzwania 30 dni fitfotowyzwanie z pink life by Klara Klik Klik. Na początku codziennie publikowałam na instagramie Klik Klik oraz w podsumowaniu na blogu Klik Klik, ale czułam że robię się tam monotonna, wiec przerzuciłam się na cotygodniowe podsumowanie akcji na blogu. Mój cotygodniowy post nieco się opóźnił przez urlop, ale w końcu jest



Całuski!
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...