Menu

18 lutego 2015

The Color Run - The Happiest 5K On The Planet!

Cześć Robaczki!

Color Run to najfajniejszy even w jakim brałam udział. Pierwszy raz usłyszałam o nim w zeszłym roku i niestety nie udało mi się wybrać na ten w moim mieście Dublinie, więc razem z moją drugą połówką pojechaliśmy 170km aby móc w tym wydarzeniu uczestniczyć.


Czym jest Color Run?

Jest to event zapoczątkowany przez Travis Snyder aby w zabawny sposób zachęcić ludzi do biegania. Pierwszy event miał miejsce w 2012 roku w Phoenix i brało w nim udział około 6 tysięcy ludzi. Od tego czasu Color Run miało miejsce w Europie, Azji oraz w afryce.

Założenie tego ,,biegu'' to zabawa przed współzawodnictwem, jest to świetny event dla początkujących biegaczy, dla tych co nie biegają w ogóle oraz dla całych rodzin, bez względu na wiek.

Jak wygląda Color Run?

Color Run to kojarzy mi się z białym T-shirtem i tym co z nego zostaje po biegu.


Jak stworzyć taką koszulkę? Wystarczy przebiec 5k, a za każdym kilometrem będziemy bardziej kolorowi. Na każdej bramce, po każdym kilometrze mamy taki oto obrazek:


Jeśli jeszcze was nie znudziłam to zapraszam na filmik z Color Run Klik Klik.


Całuski
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...