Menu

20 lutego 2013

SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++ (Krem BB ze śluzem ślimaka)



O producencie

Skin 79 rozpoczął swoją działalność w 2004 w Koreii jako producent blemish balm - czyli popularnych kremów BB. W 2007 roku zaczął wchodzić na sąsiednie rynki jak Japoński, Chiński, Tajwanski oraz do Hong Kongu i sprzedawał na 22 platformach jak GS e-shop, Gmarket oraz innych. Dzisiaj jest to znana marka na całym świecie, niestety bez swoich sklepów w Europie. 

Opis producenta

Odżywczy krem BB zawierający 45% wyciągu ze śluzu koreańskiego ślimaka, peptydy, adenozynę i ekstrakt z kory brzozy. Wygładza, ujędrnia, dodaje skórze blasku.

Opakowanie

Moje BB przyszło w formie 4 saszetek - próbek. Saszetki można zobaczyć na poniższym zdjęciu. Myślę, że o właściwościach saszet nie będę mówić, a o oryginalnym opakowaniu się nie wypowiem, bo w rękach go jeszcze nie miałam.

Zdjęcie z aukcji gdzie kupiłam krem wraz z reklamą świetnego sprzedawcy :)



Konsystencja oraz zapach

BB carem jest dosyć gęsty jak na ,,podkład’’. Jest płynny, ale nie spływa, konsystencja jest bogata i treściwa, aksamitna i baaaaardzo wydajna. Jedna saszetka starcza mi na 3 dni! Zapach jest delikatny, niewyczuwalny, nic ze ślimaków czy innych obrzydlistw J



Działanie

Krem ładnie rozprowadza się na skórze, trzeba go naprawdę niewiele!  Po nałożeniu wydaje się bardzo jasny i tłusty, ale po około minucie wspaniale wtapia się ze skóra, a po 2 następnych tłustość znika, zostaje tylko równe, piękne rozświetlenie, aksamitna gładkość. Ładnie zakrywa zaczerwienienia oraz cienie pod oczami, niestety tylko lekko zakrywa moje pęknięte naczyńko. Nie pozostaje w zacięciach skóry (nie użyje słowa na ,,z’’ przed 30-stką J). Nadaje się jako baza pod cienie. Sprawuje się lepkiej niż moja baza artdeco, łatwiej się rozprowadza, a kolor cieni trzyma się podobnie.

źródło strona producenta


Skład

Dla niektórych może być problemem, że zawiera silikony, ale ja nie mam nic przeciwko.

Snail Secretion Filtrate, Titanium Dioxide, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Zinc Oxide,Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Butylene Glycol,Arbutin, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Magnesium Sulfate, Trimethylsiloxysilicate, Aluminum Hydroxide,Stearic Acid, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sorbitan Isostearate, Calcium Stearate,Quaternium-18 Bentonite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, Triethoxycaprylylsilane,W ater, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Linaria Japonica Extract,Anthemis Nobilis Flower Water, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Centella Asiatica Extract,Copper Tripeptide-1, Betula Platyphylla Japonica Juice, Beta-Glucan, Portulaca Oleracea Extract,Imperata Cylindrica Root Extract, Sodium Hyaluronate, Glycine Soja (Soybean) Sprout Extract,Magnolia Kobus Bark Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Malva Sylvestris (Mallow) Extract,Melissa Officinalis Leaf Extract, Primula Veris Extract, Achillea Millefolium Extract, Alchemilla Vulgaris Extract,Veronica Officinalis Extract, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol,Fragrance, CI 77491, CI 77492, CI 77499

Cena oraz dostępność

Krem dostępny jest na Allegro oraz Ebay. Cena według mnie jest baaardzo przystępna biorąc pod uwagę jak jest wydajny. Cena 3x próbki – 2,19 Euro, 15ml – 7 euro, 30ml – 12 euro (z przesyłką).

Podsumowanie

Podkład?! Nigdy więcej! BB carem podbił moje serce, moja skóra się w nim zakochała! Jest tani i wydajny. W pracy zauważono, że wyglądam na bardziej wypoczętą, wyglądam świeżej. Na dzień dzisiejszy to mój KWC! Mam jeszcze parę próbek do przetestowania. 

Gorąco tez zapraszam na filmik Azjatyckiego Cukru: Jak aplikować Krem BB?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...