Menu

3 kwietnia 2013

Recenzja zbiorcza - zużycia marca


Dzisiaj będę parę skróconych recenzji. Ogólnie produkty są średnie lub słabe więc nie chcę im poświęcać całych postów.

Ziaja Cocoa Body Butter – kakaowe masełko do ciała. Masełko jest w brązowym, plastikowym, wytrzymałym pojemniku z nakrętką. Masełko jest koloru beżowego, jest gęste. Nie polubiliśmy się. Wyrzuciłam prawie całe masełko bo skończyła się data. Jest bardzo treściwe i słabo się wchłania. Używałam je na nogi, ale nawet po paru minutach musiałam nadmiar  ścierać ręcznikiem. Nie nawilża na długo. Pachnie chemicznym kakałem. Może jest tanie, ale nie warte uwagi. Skład, opis producenta cena - Klik Klik oraz Klik Klik - Nie kupię









Hydrolat z gorzkiej pomarańczy ZSK. Hydrolat jest przeźroczystym płynem, ma pojemność 75g. Nie polubimy się, nie robi nic szczególnego dla mojej skóry, nie wysusza, ale nie nawilża, czy rozjaśnia. Nie pachnie pomarańczą, prawie nie ma zapachu. Wolę moja tanią i duża wodę różaną Heery. Opis producenta oraz cena - Klik Klik - Nie kupię




Sugar Crush Body Scrub – Scrub jest żółtawy, pachnie sztuczną cytrynką, ale nie jest top nachalny zapach. Scrub jest najtańszym, grubym, cukrowym skrubem z Bootsa. Jest naprawdę dobry, prawie nie  brudzi i jest całkiem wydajny, chociaż mi ciągle coś spadało pod prysznic. Dobrze ściera, ale bie jest bardzo ostry, czasami an siłowni używałam na twarz. Nie pozostawia tłustej warstwy jak inne skruby!. Pojemność 300ml. Opis, skład oraz cena Klik Klik Z chęcią po niego kiedyś sięgnę, ale na razie planuję zrobić własny skrub, więc drżyjcie będzie post DIY!



Ziaja Calma Peeling enzymatyczny cera sucha i wrażliwa – Peeling kupimy w białej tubce o pojemności 60ml. Tubka oraz zamknięcie są wytrzymałe i wygodne w użyciu. Peeling jest biały, dosyć rzadki, aby łatwo było go nakładać, ale wystarczająco gęsty, aby nie spływał. Należy go nałożyć na 10-15min, nie zasycha na kamień, łatwy w zmyciu. Skóra po nim jest jaśniejsza, miększa i zero podrażnień, nawet na mojej atopowej buzi. Ma delikatny zapach, lekko wyczuwalny, ale nic charakterystycznego, czy przeszkadzającego w użytkowaniu. Z produktów na twarz z serii ,,gotowców’’ jest to mój numer jeden. Opis, skład oraz cena - Klik Klik Na pewno kiedyś jeszcze po niego sięgnę.



W ty moje czytelniczki (lub czytelnicy bo kto wie?), używałyście któryś produktów? Jak się u was sprawowały? Może polecicie coś zastępczego na moje ,,kity''??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...