Menu

1 kwietnia 2013

Moje sposoby na porost włosów


Każda włosomaniaczka próbuje znaleźć najlepszy sposób na porost włosów. Moja historia włosowa to pasmo zmian i wariacji. Z długich na krótkie, z blondu na brąz, z brązu na rudy, pomarańczowy, różowy…

Dzisiaj mam boba w kolorze ciemnego brązu. Jestem zadowolona ze stanu włosów, z ich miękkości i zdrowego połysku… tylko czekam, kiedy odrosną 

Czego juz próbowałam?
Picie drożdży – mam po nich wzdęcie, niesmak i smród z ust. Niestety w tej formie są nie dla mnie.

Tabletki pokrzywa, drożdże, pokrzywa – nie zauważyłam żadnej różnicy, bez względu na cenę i firmę.

Drożdże selenowe – zaczęłam stosować 4 tygodnie temu, nie zauważyłam wielkich zmian.

Siemię lniane – smaczne z owocami, ale za dużo sprzątania tych mikserów, blenderów. Jako żel do włosów super, tylko trzeba pamiętać, aby trzymać w lodówce i zużyć szybko, bo brak konserwantów.

Olej musztardowy – zapach mnie odrzuca, a kocham musztardę. Spowodował wzmożone wypadanie włosów. Nie jestem w stanie go używać, więc wylałam.

Amla – jak wyżej.

Na dzień dzisiejszy prawie codziennie stosuje Vatike kokosowa, Sese oraz tabletki drożdże selenowe.



Raz w tygodniu staram się zorbie włosom oraz skórze głowy Spa. Zaczynam od peelingu kawowego skóry głowy, po nim nakładam maseczkę drożdżową na porost włosów.



Jak wykonać peeling?
Potrzebna nam będzie zaparzona kawa, ale prawdziwa nie rozpuszczalna J Jej 3 łyżeczki mieszamy z szamponem. Ja biorę wszystkiego pól na pół. Po takiej mieszance powstaje gęsta maź.

Peeling kawowy po lewej. Po prawej maseczka przed wymieszaniem.


Jak stosować?
Całość nakładamy an skórę głowy i delikatnie masujemy. Nie trzemy jak wariatki, bo możemy uszkodzić włosy! Ja masuje ze 2 minuty i spłukuje. Spłukiwanie trwa długo, ale nie trzeba go wykonywać zbyt dokładnie, bo za chwilkę idzie maseczka.

Jak wykonać maseczkę?
Maseczka jest bajecznie prosta. Należy połączyć pół kostki droższy z łyżeczką cynamonu oraz dodać troszkę ulubionej odżywki. Nic z silikonami proszę! Ja użyłam TBS bananowej.

Oto nasza niezbyt ciekawie wyglądająca maseczka.


Jak stosować?
Maseczkę nałożyć na włosy i delikatnie wpasować, aż po skórę głowy. Całość nakryć czepkiem kąpielowym lub folią kuchenną, a na górę nałożyć ręcznik, aby podwyższyć temperaturę.

UWAGA!
Cynamon jest składnikiem mocno uczulającym! Zalecam wykonanie testu uczuleniowego an skórze tuż za uchem na 24h przed maseczką! Jeśli po nałożeniu poczujesz pieczenie skóry natychmiast ją zmyj!

Zaznaczę jeszcze, że stosowanie peelingu wiąże się z pewnym myciem caaałej wanny:





I już niedługo zagoszczę w Polsce. Ciesze się, że w końcu w domu, u rodziców, ze znajomymi!

No i dostep do fajnych sklepów będe miała! Rossmann na reszcie!

Do polski zabieram cała torbe ubrań, butów, kosmetyków na wyprzedaż. Wystawiłam u znajomej na allegro, więc w razie czego zapraszam zerknąć w zakładkę.

Wiecie jak to jest trzeba zrobić miejsce na nowe rzeczy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...