Menu

10 czerwca 2013

Projekt dento szczęśliwa 13-stka

Wszyscy mają denko mam i ja!



Nie mogłam się powstrzymać i musiałam wkleić. Reklama z 1997 roku, a  wciąż mnie bawi :)

Tak więc stwierdziłam, że ten cały ,,plan denko’’ to nie głupi pomysł… tak dopiero teraz mnie oświeciło, zrzucę winę na ,,blond moment’’.

Muszę się wam przyznać, że mam nie małą listę kosmetyków które czekają na mnie w pudełkach, nowe i krzyczą do mnie, ale… obiecałam sobie w styczniu (takie postanowienie noworoczne), że nie otworzę niczego dopóki nie skończę poprzednich. I nawet mi się udaje, no może w 95%.

Tak więc... mam tyyyle fajnych rzeczy, że będę musiała was prosić o pomoc, bo kompletnie nie wiem od czego zacząć?! Zrobię listę i mam nadzieję, że mi pomożecie :)

Wracając do sedna sprawy… plan denka… Myślę, że w tym miesiącu lub max w połowie następnego powinna zużyć następujące:



  •  Green Pharmacy Olejek Łapinowy ze skrzypem polnym
    • Lubimy się z tym olejkiem, ale już szału nie robi, chyba moje włosy się do niego przyzwyczaiły.

  • Green Pharmacy Szampon do włosów osłabionych i wypadających rumianek lekarski
    • Mój szampon codziennego użytku bez SLS. Zostało 40% i już mi się znudził.

  •  Anna Nafta Kosmetyczna z olejkiem rycynowym
    • Zero pomysłów jak ją użyć, nie łubie uczucia na skórze jakie zostawia nafta. Może spray, może będę wcierać na noc??

  •  Dabur Ziołowa pasta do zębów z goździkiem
    • Już nie mogę się doczekać aby kupić pastę z neem z tej samej serii, ponoć jest pyszna.

  •  Lush Szampon w kostne New
    •  On się nigdy nie kończy!

  •  Radical Mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających
    •  To moje drugie podejście do tej mgiełki, już takiego szału nie robi, chyba też do niej moje włosy/skóra się przyzwyczaiły.

  • Cien Exfoliating Facial Gel
    •  Żel do mycia twarzy, wpadł mi w ręce przez przypadek w lidlu, a że jest bez SLS to wzięłam, ale wrócę do Simple.

  • Natura Eva Intensive Dry Skin Balm
    • Kupiłam na promocji i nie wiem do czego użyć. Balsam jest gęsty jak olej kokosowy i ciężko go wydusić, ale świetnie nawilża, chyba będę nim smarować dłonie pod rękawiczki, i co jeszcze można z nim zrobić???

  •  Apis Krem regenerujący bogactwo miodu
    •  Jak pisałam na blogu, krem ten nie sprawdził się u mnie na twarz. Będzie to mój balsam do ciała, bo już chodzę w spódnicach, a nogi suche :)

  •  Jantar odżywka do włosów i skóry głowy
    • Mam nadzieje, że zastąpi Radical i pomoże mi na porost włosów, oby nie wysuszał!

  •   Alterra Serum orchidea skóra dojrzała i wymagająca
    •  Lekkie, niezbyt sycące serum, ale ręce się po nim kleją więc jakoś stoi.

  •  Flexitol cuticle & nail cream
    •  Świetny krem do dłoni i skórek. Po prostu genialny! Równie mocno genialny jak śmierdzący.

  •  DIY Tonik Kwasowy
    •  Nie bardzo się lubimy bo moja skóra jest sucha i delikatna. Następnym razem zrobię 10% oraz wzbogacę o coś nawilżającego.


Niby trochę tego jest, ale... nie dość, że będzie co recenzować to jeszcze będę mogła nowe zacząć otworzyć!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...