Menu

6 czerwca 2013

WAKACYJNE ZAPUSZCZANIE - wspólna akcja włosomaniaczek :)

Pozwolę sobie zacytować pomysłodawczynie akcji to idealnie ujęła moje problem

,, Ostatnio nie mam zupełnie motywacji do zapuszczania, pomyślałam, że chętnie wzięłabym udział w jakiejś wspólnej akcji, a że ostatnio o żadnej nie czytałam postanowiłam zorganizować ją sama :)’’ - Minthairr



Tak więc po raz pierwszy uda mi się wziąć udział w jakiejś akcji, zawsze jakoś przegapiam początek akcji i jest już za późno, aby się na nią zapisać.



Moje zgłoszenie widnieje na dole psota Minthairr i zawiera:

1. Twój nick: Liliennas

2. Aktualna długość włosów/pasemka kontrolnego: 12cm (grzywka)

3. Kiedy rozpoczynasz? 6/6/13

4. Twój e-mail (na wypadek moich pytań): samplownia.liliennas@gmail.com 

5. Co zamierzasz stosować? 2 razy w tygodniu GP ze skrzypem polnym, a jak się skończy to Amle jaśminową, w dni wolne od oleju mam zamiar używać spray Radical, a jak się skończy to przejdę na wcierkę Jantar :)




Gorąco zapraszam do akcji, im nas więcej tym raźniej, miejmy piękne, zdrowe i dłuuugie włosy!

Zdjęcia moich włosów z dzisiaj (po całym dniu w pracy więc nie za puszyste). W tym miesiącu planuje iść do fryzjera aby wyrównać zapuszczaną fryzurę J





Mam zamiar albo ściąć je w miarę równo na prosto (oczywiście przód wciąż jest krótszy), albo iść dalej w stronę boba, aby nie przeżyć szoku że mi 3 cm ucięto :) Zapewne pójdę w stronę boba J






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...