Menu

4 lipca 2013

Makijaż ze Sleek i-divine paraguaya palette

Witam kochane!

Ten post miał powstać gdzieś w lutym, ale jakoś nie wyszło J

W lutym w tym oto poście pisałam o fajnej paletce ze Sleeka Klik Klik Jak widać kolory sa ciepłe i słoneczne czyli coś (chyba) idealnego do moich oczu J






Nie wiem czy kiedykolwiek pisałam na blogu o moich problemach makijażowych więc się pozwierzam.

Nie umiem się malować! Praktycznie nie nakładam makijażu stąd tak Malo recenzji kolorówki.  Jakiś 1-2 lata temu postanowiłam powyrzucać wszytki tani kosmetyki, paletki czy pędzle… i tak też zrobiłam! Na dzień dzisiejszy mam bardzo mało kolorówki i na dniach ją cała wam pokarze.

Dlaczego mam tak mało kolorówki? Po pierwsze bo nie umiem się malować – o czym za chwilkę. Mam całkiem ładną cerę i nie potrzebuje (wg mnie) tych wszystkich baz, podkładów korektorów czy pudrów… ta ilość kosmetyków mnie przerasta! Dodatkowo mam tendencje do pocierania twarzy i oczu przez co makijaż migruje. No i nie wiem co kupić, czyli co mi jest potrzebne.

A teraz dlaczego pisze, że nie umiem się malować. Chodzi mi tu konkretnie o siebie, łubie malować koleżanki i one tez lubią jaj je maluje. Mój problem to moja twarz. Mam okrągłą, pucołowata twarz, zero kości policzkowych i mocno zarysowana broda, do tego całkiem pokaźny nos, małe, okrągłe i głęboko osadzone oczy do tego z opadającymi powiekami, pojedyncze popękane naczynka po nastoletnim ,,wyciskaniu pryszczy’’. Jak to wszystko ubrałam w słowa to wyszło, że brzydal ze mnie, że hoho! Uważam, że jestem całkiem ładna, gdyż mam klasyczna urodę, dziewczęcą oraz ładną cerę i kształtne usta. To tak dla równowagi.

Tak czy owak mój pierwszy makijaż przy użyciu paletki Sleek paraguaya . Niestety mi zginęła jakiś czas temu, a zdjęcia są archiwalne.






Mój makijaż to:

Puder Revlon Colorstay Light
Użyte kolory z paletki:
Baza Blush (góra drugi od lewej)
Powieka ruchoma Cameo (góra trzeci od lewej)
Obrys powieki Bittersweet (dół drugi od prawej)
Wewnętrzny kącik oka Sandstone (góra pierwszy od prawej)
Tusz Bourjois Volume Glam Ultra Curl 


Jak już mówiłam zdjęcie z lutego, moja cera wygląda teraz lepiej, a krwi są lekko szersze i wg mnie w lepszym kształcie, czyli mniej okrągłe.

Marzy mi się aby Katosu nauczyła mnie jak się malować… zostaje mi tylko jej kanał Klik Klik oraz książka, która jest w drodze.

Powiedzcie mi jak mam malować takie oczy? Jakieś zdjęcia z propozycjami? Pomóżcie!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...