Menu

6 lipca 2013

Tydzień w zdjęciach oraz POWIĘKSZAM ROZDANIE!

Cykl tydzień w zdjęciach jest powszechnie znany na blogach, dlatego też postanowiłam trochę się z wami moim życiem podzielić.



1. Lista ćwiczeń na dany dzień. Wisi sobie taka na lodowce. 2. DIY Peeling na bazie olejków oraz nasion z malin. 3. urodzinowa kartka dla Babci. 4. To co dzisiaj robiłam, czyli leżakowałam na trawce i się opalałam.



 1. Wróciłam na siłownie. Rowerek, orbitrek oraz steper są moje! 2. Hello Kity wiatraczek na baterie. To na wszelki wypadek gdyby mój współpracownik znów narzekał, że gorąco. 3. Poranny zestaw ,,do pracy'' na szybko. 4. Mój nowy nabytek ,,Disco wrotki''.



1. DIY jak zamienić trampki z 3euro w coś fajnego. 2. Sok z pokrzywy podejście nr 2. Z sokiem pomarańczowym jest spoko :). 3. Widok z okna mojego domu. Bardzo zachęca na spacer. 4. Poranne Must Have. Płatki ,,full wypas'' oraz poranna kawa.



UWAGA OGŁOSZENIE

            Ze względu na słabe zainteresowanie rozdanie z tego posta
Klik Klik powiększam pule nagród:






Zapraszam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...