Menu

15 grudnia 2013

Mizon Snail Recovery Gel - żel ze śluzem ślimaka

Bardzo mi się spodobały mini recenzję i z chęcią nadrobię zaległości recenzji z denka właśnie w ten sposób. Mam nadzieje, że nie macie nic przeciwko, ale jeśli wolicie pełną wersję proszę dajcie mi nać.

Mizon to marka o której istnieniu nie wiedziałam jeszcze ze 4 miesiące temu… dopiero jak odkryłam blog Azjatyckiego Cukru doszkoliłam się w azjatyckich kosmetykach i bardzo się z tego powodu cieszę. Mizon ma szeroki zakres kosmetyków pielęgnacyjnych oraz kolorówki, niestety nie jest dostępny stacjonarnie w europie. Mój krem oczywiście zakupiłam na eBayu za około 4,75euro od tego użytkownika Klik Klik bardzo polecam bo przesyłka ekspresowa a kontakt bardzo miły. 

Link do wizażu Klik Klik




Skład żelu:
Snail Secretion Filtrate, Butylene Glycol., Cyclopentasiloxane, Glycerin, Bis-ped-18 Methyl Etherl Dimetyl Silane, Polysorbate 10, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Glycolsyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolustate, Triethanolamine, Dimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Hydroxyethulcellusole, Caprylyl Glycol, Ethylexylglyceriunm Sodium Polycarylate, Centellia Sinensis leaf Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Betula Platyphylla Japonica Jucie, Tropolone, Copper Tripeptide-1, Allantoin, Panthenol, Olea Europea (Olive) fruit oil, Heliantus Annus Seed Oil, Palmitoyl Pentapeptide-4, Denosine, disodium 

Dobre strony żelu
  • Jest lekki
  • Nie zapycha
  • Świetnie nawilża
  • Wygładza płytkie zmarszczki
  • Nadaje się pod makijaż
  • Ładnie pachnie, lekko
  • Jest wydajny, trzeba go niewiele
  • Tani jak barszcz!


Słabsze strony
  • Słaba dostępność
  • Szkoda, że nie jest w opakowaniu z pompką
  • Nie zauważyłam  poprawy kolorytu, czy spłycenia blizn (nie używałam regularnie)
  • Pozostawia twarz lekko klejącą się, ja wole umyć po nim ręce


Naprawdę warty polecenia żel, Popatrzcie po innych blogach, że ludzie dobrze się o nim wypowiadają. Warto spróbować szczególnie za tą cenę. Na pewno jeszcze go kupię, ale na razie eksperymentuje z DIY.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...