Menu

15 grudnia 2013

Ziemia Egipska firmy Ikos

Cześć robaczki!

Ziemia egipska to był mój must have swego czasu, baaardzo chciałam mieć ta oryginalną z Bikoru, ale cena niestety w tamtym czasie była poza zasięgiem. Teraz już wiem, że nie zawsze trzeba mieć drogie rzeczy żeby były naprawdę trafione w dziesiątkę.

Swoją ziemie egipską marki Ikos mam już ponad rok, ale rzadko korzystałam, nie do końca się rozumiemy i czekam na inny bronzer z ladymakeup.pl (i nowe pędzle!).




Opakowanie

Bronzer jest w plastikowym okrągłym opakowaniu. Jest to praktyczne, wytrzymałe i minimalistyczne opakowanie.


Kolor

Kolor jest niezbyt ciemny, ale w ciepłej tonacji, wpadającej w pomarańczowy – to ładny ciepły średni brąz. Wystarczy raz przejechać pędzlem po bronzerze w celu uzyskania lekkiego efektu, a im mocnej trzemy tym mocniej z kamienia posypie się puder. Ja używam miękkiego pędzla Hakuro H21 wiec uwaga jeśli macie sztywniejsze pędzle będziecie nabierać więcej produkt.



Właściwości

Bronzer jest prasowany, niezbyt miękki, dobrze napigmentowany, Na mojej skórze wygląda bardzo naturalnie, ale nie obawiałabym się użyć na jasnej skórze. Polecam miękki pędzel dla delikatnego efektu.


Cena i dostępność

Swój bronzer kupiłam na Allegro za około 100zł, nie widziałam stacjonarnie.



Podsumowanie

Tak jak już pisałam kupiłam go kupiłam na Allegro za około 100zł, ale na dzień dzisiejszy bym go ponownie nie kupiła. W drodze mam właśnie słynny Honolulu z W7 na który czekam baaardzo podekscytowana! To nie tak, że ten bronzer jest zły, ma ładny kolor, łatwa aplikację, ale kocham eksperymentować i wydawać pieniądze na nowe kosmetyki!

Macie ulubione bronzery? Używanie bronzery?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...