Menu

26 grudnia 2013

Moje pędzle po paru miesiącach użytkowania

Cześć Robaczki!

Dzisiaj zapraszam na swój kanał You Tube, gdzie ponownie mówię o swoich pędzlach. Jaki mi zostały, jak się sprawują, jaki jest ich stan. Mój poprzedni filmik z nowo kupionymi pędzlami możecie znaleźć tutaj Klik Klik.





Omawiane pędzle to:

Hakuro H51
Catrice do pudru
Hakuro H21
Real Techniques by Samantha Chapman Blush Brush
Essence kuleczka
Inglot 80HP
Catrice pędzelek do eyelinera 2w1
Hakuro H70
Hakuro H74
Zoeva 231 
Hakuro H76
Zoeva 230

Zapraszam na filmik tutaj Klik Klik

A kto mnie subskrybuje na instagramie to wie już o moich zakupach z Makeup Geek oraz LadyMakeup, czyli idą do mnie nowe cienie oraz pędzle! Link to instagramu w manu po prawej, zachęcam do subskrypcji.

Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...