Menu

27 grudnia 2013

Fallow Friday - czyli co w blogosferze piszczy #2

Cześć Robaczki!


Już po raz drugi przychodzę do was z postem Fallow Friday. Pierwszy możecie znaleźć tutaj Klik Klik 

Jak ostatnio przedstawiam wam listę ciekawych postów, stron i nie tylko które zaprzątały mi głowę. Kolejność losowa;

1. Patrycja z postem jak zabiłam swoje paznokcie. To obowiązkowa lektura, szczególnie dla tych poniżej 20-go roku życia i takich szurniętych i niemyślących jak ja :) Klik Klik




 2. Odkrycie roku, czyli cienie Makeup Geek! Oczywiście są znane w blogosferze już od jakiegoś czasu, ale ja mam spóźniony refleks. Lista swatchy Klik Klik. Cienie maja piękną pigmentację (wg recenzji interetowych) i kolory więc nie dałam rady się powstrzymać i kupiłam! A tutaj top 10 eyeshadows sprzedawanych na MUG Klik Klik


 3. Mój po świąteczny telefonowy mast have!


 4. Następne kosmetyczne odkrycie roku :P Cienie Hean, ponoć są świetne... jak tylko okiełznam moje nowe MUG to zobaczę co mi brak i se je dokupię :) Klik Klik a tu swatche Klik Klik oraz Klik Klik


5. Szybko i zwięźle jak mieszać podkłady - bo może się przydać, na przykład mi bo się bladolica zrobiłam Klik Klik


6. Moje dwa ulubione kanały makijażowe (i nie tylko) na You Tube:






Tyle na dzisiaj całuski!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...