Menu

14 stycznia 2014

Essie Decadent Dish- lakier idealny na zimę

Cześć Robaczki!

Nie jestem maniaczka lakierów do paznokci. Mam ich zaledwie parę i większość jest koloru wina lub krwawej czerwieni. Fakt, że nie jestem fanka malowania paznokci bierze się z paru rzeczy o których już pisałam tutaj (Klik Klik)

Kupiłam ten lakier na próbę, gdyż marka jest bardzo znana i lubiana w blogosferze. 

  

Piękny głęboki ciepły brąz, wpadający w głębokie bordo/czerwień.
Ma malutkie drobinki, które nie bardzo chciały się złapać na zdjęciu.
Jedna warstwa świeeeetnie kryje.
Ma niesamowita żywotność, wytrzymał u mnie do 5 dni!
Nie jest tani cena w bootsie to 9.99euro w szafie Essie
Buteleczka jest średnia, trochę boje się że zaschnie i zgęstnieje


laframbuesa.blogspot.com a tu zbliżenia na drobinki

Tu dla porównanie z innymi moimi lakierami.



I jak wam się podoba kolor?

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...