Menu

7 stycznia 2014

Original Source Seasonal Edition Pink Grapefruit oraz Rasberry & Vanilla - żele pod prysznic

Cześć Robaczki!

Mam tak duuużo zaległych recenzji, wiecie już kosmetyki pokończone, w trakcie używania lub drugie opakowanie, zdjęć napstrykanych… no czaicie o co chodzi? Tak więc dzisiaj przyjrzymy się żelom pod prysznic, które wyczaiłam w Bootsie oraz Lidlu! Original Source to znana firma nie tylko w Irlandii oraz uk, ale również na polskich blogach. No to zaczynamy!



Opakowanie
Obydwa żele są w 250ml butelkach z dozownikiem. Żele zawsze mają przeźroczystą butelkę, lub półprzeźroczystą, więc zawsze widzimy zużycie. Całość stoi na zakrętce wiec łatwo zużyć wszystko do końca.



Konsystencja i wydajność
Żele jak żele, mają żelowa konsystencję, nie za rzadką, nie za gęstą, taką w sam raz. Dobrze się pienią przez co są wydajne, ale bez szału. Mają zabójcze zapachy! Jeśli nie lubicie mocnych zapachów w trakcie prysznica trzymajcie się od marki Original Source z daleka. Żel waniliowo malinowy pachnie mi serkiem ryżowym waniliowym z duża doza syropu malonowego, a grejpfrut pachnie mi tymi żelkami z kwaśną posypką, wiecie słodko, ale z kwaskiem.



Skład
Grejpftut: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Gradis Fruit Extract, Parfum, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Limonene, CI 16035.
Wanilia i maliny: Aqua,Sodium Laureth Sulfate ,Cocamidopropyl Betaine ,Sodium Chloride ,Glycerin ,Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract ,Vanilla Planifolia (Vanilla) Fruit Extract ,Polyquaternium-7 ,Parfum ,Styrene/Acrylates Copolymer ,Lactic Acid ,Sodium Benzoate ,Tetrasodium Glutamate Diacetate ,Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol ,CI 14700 ,CI 42090



Dostępność i cena
W Irlandii jest to żel dosyć łatwo dostępny, widziałam go w Tesco, w Bootsie, chyba tez w Dunnes Stores, ale za to sobie nie dam głowy uciąć. Cena regularna 2,99euro, a teraz w promocji 1,49euro (w Boots i Tesco)

Właściwości
No myje, bo to ma robić, przy tym pachnie niebiańsko, jest ,,tani jak barszcz’’ dostępny w wielu opcjach zapachowym i wielu miejscach. Nie wysusza, nawet mnie z AZS… co nieźle mnie zdziwiło, może już nie muszę tak uważać na to SLS w żelach. No i przez to, że ma SLS to się pieni.

Podsumowanie
To jeden z moich ulubionych produktów pod prysznic. Jestem prosty człowiek, żel ma myć, od nawilżania jest balsam. Poza tym ja kocham te zapachy!


Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...