Menu

9 stycznia 2014

Tag książkowy - co wy na to?

Cześć Robaczki!

Znalazłam prześwietny tag i nie mogłam się opanować. Oryginalnie pochodzi od Magdy, autorki bloga My Paper Paradise, o czym możecie przeczytać tutaj Klik Klik.

wikipedia.pl


Oto zasady Taga; Należy dobrać tytuł książki do każdej litery nazwy swojego bloga. Może to być ulubiona książka, znienawidzona, niedawno znaleziona...

Tak więc zaczynamy!

L – Lalka – bo do dzisiaj pamiętam ból jej czytania… bo była tak dłuuuugaaaa, ale fajna! Nie znosiłam tego, że musiałam przeczytać, dlatego jak tylko skończyła się szkoła to zaczęłam czytać.

I – Intruz – moja ulubiona książka ostatnich lat. Nie wiem jakim cudem tak świetna książkę stworzyła autorka Twilight, ale chwała jej za to!

L – Lords of The Rings – bo marzy mi się przeczytanie w oryginale, może w 2014 się za to zabiorę :)

I – Igrzyska śmierci – wszystkie części – tu robię małe oszustwo bo czytałam po angielsku, czyli powinno być Hunger Games, no ale J powiem tak film – fajny, książka – zajebista. Nic dodać nic ująć. Nie wiem ile traci na tłumaczeniu niestety.

E – Eragon z Cylku Dziedzictwo – bo to niewiarygodne jaką wspaniała wyobraźnie miał 17-latek aby ją napisać.

N – Narrenturm Andrzej Sapkowski. Już 2 razy zaczynałam książkę, raz zgubiłam ebook readera, raz zostawiłam w domu i zaczęłam czytać inna książkę. Jakoś nie dane mi jest ją skończyć. Mam słabość do Sapkowskiego, gdyż był on pierwszym autorem po którego sięgnęłam bez przymusu po skończeniu szkoły. Pod koniec lat 90-tych była na niego moda i na Wiedźmina…. Boże to zabrzmiało jakbym była stara! ,,za moich czasów...''

N – Nowicjuszka z cyklu Trylogia Czarnego Maga – bo ja lubię magię, hobbity, elfy i takie tam. To miłe oderwanie od rzeczywistości… poza tym jest to książka o przyjaźni i oddaniu.

A – Anioły i Demony – Bo jak nie kochać skąplikowanej fabuły, odniesień historycznych, pościgów, zagadek napisanych z taka łatwością!

S – Saga Millenium  – kończę 2 część i już nie wiem co będzie jak zabraknie mi części. Jak nie znacie i kochacie kryminały, trochę mroczności i odrobinę polityki i psychologii to nie ma na co czekać! Edit: skończyłam.... i przerzuciłam się na książki o Bones (tak tak o tej serialowej Bones, ale ta ma 40lat, córkę, jest w... ach poczytajcie :)

Tag, Tag, tagujemy! Kto napisze swojego taga niech się odezwie, podlinkuje to poczytamy!

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...